به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،اعضای تیم ملی نوجوانان که برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در مالزی آماده می شوند،امشب به کوالالامپور اعزام خواهند شد.

در همین حال،عصر امروز،محمدرضا ساکت،دبیرکل فدراسیون فوتبال با حضور در مجموعه ورزشی الیاف،ضمن دیدار با کادر فنی و بازیکنان تیم ملی نوجوانان برای آنها در رقابت های پیش رو آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

وی با اشاره به روند پیشرفت تیم ملی نوجوانان در ماههای اخیر عنوان کرد:کادر فنی شایسته تیم ملی نوجوانان از شایستگی های بازیکنان مستعد تیم و هدف های بررگی که برای حضور در این آوردگاه در ذهن دارید صحبت کرده است.اطمینان داشته باشید یک ملت،در انتظار موفقیت های شماست و ثانیه به ثانیه برای موفقیت تان دعا می کند.امیدوارم از محل برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا،آنچه از آغاز تا پایان مخابره می شود تنها و تنها غرش موفقیت یوزهای نوجوان باشد.برای موفقیت به مالزی بروید و از هم اکنون در انتظارتان هستیم تا در مراسم استقبال از کاروان پرافتخار تیم نوجوانان در فرودگاه امام(ره)در کنارتان باشیم.

گفتنی است،مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال هم یکشنبه شب در تماس با عباس چمنیان،سرمربی و حسین مرادی مدیر تیم ملی نوجوانان ایران ضمن اطلاع از آخرین وضعیت این تیم در آستانه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا،برای این تیم در این رقابت ها آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/