به گزارش پارس نیوز، 

عصر روز گذشته (دوشنبه) جمعی از مدال‌آوران کاروان ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا دیداری صمیمانه با رهبر معظم انقلاب داشتند.

 دیدار با رهبری خستگی را از تنمان درآورد

دارنده مدال برنز کایاک چهارنفره مسابقات آسیایی جاکارتا با بیان اینکه برای نخستین بار موفق به دیدار رهبر انقلاب شده است اظهار کرد: این دیدار در فضایی صمیمانه و پرمهر برگزار شد و لحظات وصف‌ناپذیری برایمان رقم خورد.

علی آقامیرزایی با اشاره به اینکه دیدار با رهبری خستگی بازی‌های آسیایی جاکارتا را از تنمان درآورد تصریح کرد: حضرت آقا در این دیدار نصایح دلسوزانه و راهنمایی‌هایی خطاب به ورزشکاران داشتند که قطعاً راهگشایمان در ادامه راه خواهد بود.

وی لحظه دیدار با رهبری را وصف‌ناپذیر توصیف کرد و گفت: در این دیدار ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی از کسب مدالشان گفتند و برایم جالب بود که مقام معظم رهبری اشراف کاملی بر رشته‌های ورزشی مختلف داشتند و نکات دقیقی را به مدال‌آوران گوشزد کردند که باعث پیشرفت ورزشکاران می‌شود.

 

دیدار با رهبر انقلاب انگیزه‌مان را دوچندان کرد

دیگر دارنده مدل برنز مسابقات کایاک چهارنفره بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز با اشاره به دیدار صمیمانه با رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: پس از اقامه نماز ظهر و عصر به دیدار حضرت آقا مشرف شدیم و به آرزوی مان که دیدار با مقام معظم رهبری بود دست پیدا کردیم.

پیمان قویدل با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اشراف کامل بر رشته‌های مختلف ورزشی داشتند بیان کرد: در این دیدار مقام معظم رهبری بسیار موشکافانه از رشته مختلف ورزشی سخن گفتند و سخنان گوهربار ایشان در آینده تأثیر بسزایی در مدال‌آوری ورزشکاران خواهد داشت.

 

وی با اشاره به انگیزه مضاعف ورزشکاران پس از دیدار با حضرت آقا تصریح کرد: دیدار با رهبر معظم انقلاب باعث شده ورزشکاران انگیزه‌ای مضاعف پیدا کنند و این دیدار باعث می‌شود در مسابقات آتی باروحیه بالاتری به مصاف رقبا برویم.

انتهای پیام/