به گزارش پارس نیوز، 

در آستانه شروع سال تحصیلی، کتاب «ایران ساخت» درباره‌ حمایت از کالاهای ایرانی در بیان رهبر معظّم انقلاب اسلامی(مدّظلّه‌العالی) توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر و روانه بازار شد.

این انتشارات پیش از این، در راستای وظایف و مأموریت‌های خود، تا کنون سه کتاب را در موضوعات اقتصادی براساس بیانات معظّمٌ‌له به ترتیب ذیل منتشر کرده است.

در سال ۱۳۹۲، کتاب «جهاد اقتصادی»، در سال ۱۳۹۵، کتاب «اقدام و عمل» که در آن به طور مبسوط و مفصّل به بحث «اقتصاد مقاومتی» پرداخته شده و در سال ۱۳۹۶ کتابی با عنوان «شعار سال ۱۳۹۶» تقدیم علاقمندان به بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی (مدّظلّه‌العالی) شده است که در آن، سه موضوع اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مورد بررسی قرار گرفته است.

با انتخاب شعار «حمایت از کالای ایرانی» برای سال ۱۳۹۷ از سوی رهبر انقلاب، بخش تولید ملّی کتاب شعار سال، که تحقیقی جامع در بیانات معظّمٌ‌له در موضوع «حمایت از کالای ایرانی» است به صورت مجزّا در قالب کتاب «ساخت ایران» تقدیم مخاطبان گرانقدر می‌شود.

فصل اوّل این کتاب به برخی کلّیّات اختصاص یافته است و در فصل دوّم آن با ثمرات تقویت تولید ملّی آشنا می‌شویم. فصل سوّم به ظرفیت‌های کشور برای رونق تولید ملّی و فصل چهارم به الزامات رونق تولید ملّی اختصاص دارد.

فصل آخر کتاب درباره وظایف و مسئولیت‌های مردم و نهاد‌های حکومتی بحث می‌کند. بیانات مرتبط با موضوع شعار سال ۹۷ که در دو ماه ابتدایی این سال، ایراد شده است نیز در ابتدای کتاب آورده شده است.

انتهای پیام/