به گزارش پارس نیوز، 

محمد انصاری  بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس ، درباره آخرین وضعیت تیم پرسپولیس در آستانه دربی ۸۸ بیان کرد: همه می دانند بازی دربی شرایط خاص خودش را دارد‌. امیدوارم تماشاگران بازی خوب و جوانمردانه ای را شاهد باشند و در نهایت هواداران خود را راضی کنیم.

او درباره اینکه آیا اگر این بازی به تعویق می افتاد به سود پرسپولیس نبود، بیان کرد: این موضوع تصمیم برگزار کنندگان بازی است. شرایط استقلال هم تا حدی با ما برابر است و بازیکنان این تیم هم در کل یک روز بیشتر از پرسپولیس استراحت کرده اند‌. کل دنیا بازی ها به همین شکل برگزار می شود و شاید بازیکنان کمتر استراحت کنند. با تمام این تفاسیر باید خوب ریکاوری کنیم تا در دربی ۸۸ نتیجه خوبی به دست بیاوریم.

مدافع پرسپولیس درباره صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و محرومیتش از حضور در بازی رفت مقابل السد قطر گفت: خدا را شکر توانستیم در این شرایط سخت با همت تمام مجموعه پرسپولیس شامل مدیریت، بازیکنان، کادرفنی و هواداران این اتفاق شیرین را رقم بزنیم و به جمع چهار تیم برتر آسیا صعود کنیم. فکر می کنم تمام ایرانی ها از این امر خوشحال شدند چراکه دیدار پرسپولیس و الدحیل قطر  یک بازی بین المللی بود.

او افزود: امیدوارم با درس گرفتن از تجربه حضورمان در مرحله نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان از سد السد هم عبور کرده و با حضور در فینال بار دیگر مردم ایران را خوشحال کنیم.

انصاری درباره اینکه آیا به هواداران پرسپولیس برای برتری در دربی امید می دهد یا خیر، گفت: به آنها تضمین می دهم تمام تلاش خود را برای شادی هواداران به کار می گیریم و از هیچ چیز کم نمی گذاریم.


انتهای پیام/