به گزارش پارس نیوز، 

کمال کامیابی نیا بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس ، درباره استراحت کردنش در بازی با سپیدرود و رفع محرومیت از حضور در دربی گفت: به هر حال کادرفنی تصمیم گرفت مقابل سپیدرود بازی نکنم و من هم به این تصمیم احترام گذاشتم. اکنون هم برای دربی آماده هستیم و می خواهیم بازی خوبی انجام دهیم تا نتیجه خوبی هم مقابل استقلال بگیریم.

او ادامه داد: شرایط پرسپولیس خوب است و بردن سپیدرود کمک می کند با روحیه بهتری سراغ دربی برویم. امیدوارم تا روز برگزاری بازی با استقلال ریکاوری مناسبی داشته باشیم و بازی خوبی هم انجام دهیم.

هافبک دفاعی پرسپولیس درباره پیش بینی اش از نتیجه دربی ۸۸ گفت: دربی بازی سختی است و نمی توان آن را پیش بینی کرد. همیشه تیمی که در جدول رتبه پایین تری داشته بهتر بازی می کند اما سخت تلاش و تمرین می کنیم استقلال را ببریم و سه امتیاز را کسب کنیم. امیدواریم بدون دردسر یک بر صفر ببریم و تک گل پرسپولیس را هم من به ثمر برسانم.

کامیابی نیا درباره احتمال کاهش کیفیت تیم پرسپولیس به دلیل فشردگی بازی های این تیم بیان کرد: به این موضوع عادت کرده ایم و شرایط تمرینی مان هم سخت است. کادرفنی برای بازگشت بدن هایمان به حالت ابتدایی برنامه ریزی خوبی انجام می دهد.

او درباره اینکه آیا به گلزنی در دربی فکر می کند، تصریح کرد: اگر در این بازی به میدان بروم صد در صد به گلزنی هم فکر می کنم. برای شادی گل هم یک سورپرایز دارم.


انتهای پیام/