به گزارش پارس نیوز، 

رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا درباره تغییر متوالی سرمربیان لیگ برتر فوتبال ایران بیان کرد: به هیچ وجه با این موضوع که باشگاه ها با چند بازی نتیجه نگرفتن سرمربی خود را تغییر دهند موافق نیستم چراکه یک سرمربی برای به ثمر رسیدن تفکراتش نیاز به زمان دارد. درصورتی که مدیران باشگاه ها سرمربی خود را با شناخت کامل انتخاب کرده باشند اگر او تا هفته دهم لیگ هم نتیجه نگیرد باردیگر باید به او زمان بدهند.

او ادامه داد: یک سرمربی برای نتیجه گیری نیاز به ابزاری مانند منابع مالی، بازیکن و البته حمایت باشگاه دارد. وقتی باشگاهی چنین شرایطی ندارد نباید تمام تقصیر ناکامی ها را گردن سرمربی انداخت و بلافاصله او را اخراج کرد.

مدیرعامل باشگاه سایپا تصریح کرد: در طول ۳ سالی که من به باشگاه سایپا آمدم مدام از سرمربی تیمم حمایت کردم. سال اول حضورم در این باشگاه تیم ما به دلیل بدشانسی با حسین فرکی نتایج خوبی نمی گرفت و در رتبه های انتهایی جدول قرار داشت تا جاییکه این سرمربی در پایان نیم فصل از سمت خود استعفا کرد اما می دانستیم فرکی از مربیان صاحب سبک و با شخصیت فوتبال ایران است و به همین دلیل با استعفایش مخالفت کردیم. حتی تا پایان فصل هم که نتایج سینوسی سایپا با فرکی تداوم یافت یک بار هم فکر تغییر سرمربی نیفتادم. البته او پس از آن فصل به دلیل مشکلات جسمانی تصمیم گرفت از سایپا جدا شود. در این وضعیت ما هم علی دایی را به عنوان سرمربی انتخاب کردیم که تاکنون هم از این امر رضایت کامل داریم.

درویش اظهار داشت: فصل گذشته هم بین هفته چهارم تا دهم نتوانستیم با علی دایی به پیروزی برسیم اما همچنان به حمایتمان از این مربی بزرگ ادامه دادیم. اعتقاد دارم با وجود مشکلاتی که از لحاظ مالی در باشگاه سایپا وجود دارد تاکنون علی دایی با تلاش بازیکنان جوان و باانگیزه اش نتایج فوق العاده ای کسب کرده است.

او در پایان اظهار داشت: هرچند سایپا از لحاظ بودجه با مدعیان لیگ برتری قابل مقایسه نیست اما با همین بودجه اندک اهداف بزرگی را در این فصل دنبال می کنیم و می خواهیم مانند سال گذشته که توانستیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوردیم بازهم در همان مسیر گام برداریم.


انتهای پیام/