به گزارش پارس نیوز، 

لیگ برتر فوتبال از روز چهارم مرداد آغاز می‌شود و ۱۶ تیم لیگ برتری کار خودشان را برای قهرمانی، کسب سهمیه آسیایی و البته سقوط نکردن به لیگ دسته اول استارت می‌زنند.

بر خلاف یکی دو باشگاه متمول، نقطه مشترک تمام تیم های مشکلات مالی است که جذب بازیکنان جدید و برگزاری اردوهای آماده سازی آنها را تحت تاثیر خود قرار داده است اما بهرحال این تیم ها کار خودشان را با شناخت مدیر و سرمربی از مدتی پیش شروع کرده اند.

در این میان دو باشگاه نفت مسجد سلیمان و سپیدرود شرایط عجیبی را تجربه می کنند. سپیدرود از یک ماه پیش درگیر مسائل مدیریتی و مالکیتی است. این باشگاه نه تنها سرمربی ندارد بلکه هنوز مدیرعامل و مالکش مشخص نیست. سپیدرودی ها به جای آغاز آماده سازی و یارگیری، آنچنان غرق در مسائل پیش پا افتاده و ابتدایی هستند که گویا فراموش کرده اند این تیم قرار است کمتر از یک ماه دیگر وارد لیگ شود.

نفت مسجد سلیمان هم که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده است، دست کمی از سپیدرود ندارد. البته مشکلات این تیم بیشتر متوجه کادر فنی است. نفت که با سرمربیگری محمود فکری به لیگ برتر صعود کرده بود، بعد از چند ماه بلاتکلیفی و امروز و فردا کردن، سرانجام عبدالله ویسی را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرد و قرار بود راهی اردوی آماده سازی شود. اما گفته می شود ویسی هم قهر کرده و اردوی تدارکاتی این باشگاه هم لغو شده است. هرچند که سخنگوی باشگاه این موضوع را انکار کرده است.

استقلال خوزستان هم در این مشکلات شرایطی مشابه به سپیدرود و نفت داشت اما مسئولان این باشگاه سیروس نعمتی نژاد را به عنوان سرمربی انتخاب کردند تا این تیم حداقل سرمربی اش را شناخته باشد.

به نظر می رسد این باشگاه ها و البته مسئولان هیات فوتبال استان‌هایشان به تنها چیزی که فکر نمی کنند، رقابتهایی است که این تیم ها به خاطر حضور در آن شکل گرفته و تداوم یافته اند. بدون شک سپیدرود و نفت مسجدسلیمان با پایداری این وضعیت، قبل از سوت آغاز لیگ برتر از کاندیداهای اصلی سقوط به لیگ دسته اول خواهند بود.


انتهای پیام/