به گزارش پارس نیوز، 

سید موسی خادمی در بازدید از منطقه محروم بخش کاکاوند اظهار داشت: مشکلات و نیازهای رفع نشده این بخش زیاد است و هدف ما از این سفر حل تمامی مشکلات نیست و به دلیل محدودیت‌های مالی و اعتباری که داریم به تمام مدیران تأکید کرده‌ایم قولی ندهید که نتوانند انجام دهند چون مردم آگاه و دقیق هستند.

وی بابیان اینکه هر آنچه را که قول می‌دهیم حتماً پیگیری خواهد شد تا با تلاش مدیران انجام شود افزود: عمده کارکنان دولت انسان‌های سالم و پاکی هستند، ممکن است چند درصد از هر جا وجود داشته باشد که به‌هیچ‌وجه نباید این موضوع را تعمیم داد و قضاوت‌های تمامیتی کرد.

استاندار لرستان عنوان کرد: ما آمده‌ایم که مشکلاتی را حل کنیم، در سطح شهرستان دلفان پروژه‌های بزرگی در دست اجرا داریم که در تلاش هستیم آن‌ها را حل کنیم؛ چهار بانده کردن جاده خرم‌آباد به دلفان یکی از پروژه‌های اصلی است که در کریدور تعریف‌شده اما به دنبال فعال کردن آن هستیم همچنان سد تاج امیر که به همت قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) پیگیری می‌شود.

وی بیان کرد: خوشبختانه امسال نیز تلاش کردیم تا در قانون بودجه اعتباری برای این سد گذاشته شود و از محل توازن منطقه‌ای نیز 14 میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته‌ایم که امیدواریم این پروژه فعال‌شده و هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد.

خادمی خاطرنشان کرد: قبل از سفر به این منطقه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام‌شده است، مصوباتی را که اعلام می‌کنیم حتماً اجرایی خواهند شد؛ تا پایان سال هشت کیلومتر راه اصلی کاکاوند زیرسازی و آسفالت خواهد شد و درمجموع تا پایان سال 45 کیلومتر از راه‌های این بخش نیز آسفالت می‌شود.

وی گفت: در گردنه گشور حدود 300 متری روشنایی را ایجاد می‌کنیم که جز مطالبات اصلی مردم است، راهدارخانه گشور نیز تجهیز می‌شود و علائم مسیر آن اصلاح خواهند شد همچنین پیچ‌های خطرناک 60 متر خروجی شهرستان اصلاح می‌شود که جز خواسته‌های مردم است.

استاندار لرستان اظهار داشت: منطقه چشمه آب گرم می‌تواند به یکی از محورهای گردشگری این شهرستان تبدیل شود، راه دسترسی این منطقه از سمت کرمانشاه ممکن است اما به لحاظ جغرافیایی این منطقه جز استان لرستان بوده و باید دسترسی به آن را تسهیل کنیم؛ امسال یک میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد این جاده در نظر گرفته‌شده است که عملیات اجرایی این جاده به سمت آب گرم آغاز می‌شود.

وی افزود: صداوسیما تجهیزات موردنیاز برای دیجیتالی کردن بخش کاکاوند را تأمین می‌کند؛ کمیته امداد ظرف سه ماه آینده 135 خانوار جدید تحت پوشش قرار می‌دهد و 45 واحد مسکونی نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام