به گزارش پارس نیوز، تیم فوتبال استقلال تهران در آخرین دیداری که به میدان رفت با نتیجه ۳ بر یک مقابل السد در خانه شکست خورد و تک گل این تیم را هم مدافعان تیم مقابل به اشتباه به ثمر رساندند تا مثل اغلب دیدارهای این فصل شان سهم مهاجمان این تیم در باز کردن دروازه تیم مقابل هیچ باشد.

شاگردان شفر با شروع فصل جدید در مجموع دیدارهای داخلی و آسیایی شان تنها ۶ گل در ۶ بازی به ثمر رسانده‌اند که از این تعداد ۲ گل به اشتباه توسط مدافعان تیم مقابل به ثمر رسیده و از چهار گلی که خود آبی ها زده‌اند، سهم مهاجمان این تیم تنها یک گل بوده که آن یک گل هم توسط مرتضی تبریزی به ثمر رسیده است. 

خط حمله تیم استقلال که کم خطرتر از همیشه در رقابتهای این فصل ظاهر شده است، به شدت تحت فشار افکار عمومی قرار دارد و این فشار باعث می‌شود تا استرس بر آنها مستولی شود. 

مرتضی تبریزی و روح الله باقری دو مهاجم جدید استقلال هستند که در باز کردن دروازه حریفان توفیق چندانی نداشته‌اند. گرچه تبریزی تنها مهاجم استقلال است که در این فصل موفق به گلزنی شده اما این بازیکن هم نتوانسته با زدن تنها یک گل انتظارات را برآورده نماید.

مهاجمان تیم استقلال باید در ادامه مسابقات این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بتوانند با اثبات توانایی‌های شان هم فشار را از روی خود برداشته هم و به تیم شان در کسب نتایج بهتر کمک کنند.