به گزارش پارس نیوز، اعضای تیم وقتی در سالن وزنه دور هم جمع شدند، بار دیگر بحث درباره دیدار با السد و شکست سنگین مقابل تیم قطری را مطرح کردند. استقلالی‌ها در این‌باره حرف می‌زدند که السد خیلی از استقلال قوی‌تر بوده و آن‌ها فقط ۱۰، ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی توپ میدان را در اختیار داشتند. 

یکی از آن‌ها می‌گفت: «ما از دقیقه ۱۰ به بعد از شروع بازی فقط دفع‌کننده توپ بودیم و پس از اینکه ۱۰ دقیقه از بازی گذشت و به جو استادیوم عادت کردند، دیگر فشار تماشاگر روی السدی‌ها اثرگذار نبود. اگر ما حملاتی داشتیم، فقط در همان دقایق بود که السد خودش را پیدا نکرده بود». 

این صحبت‌ها در حالی بین بازیکنان تیم رد و بدل می‌شد که تعدادی از آن‌ها که در این تعطیلات فرصت داشتند فیلم بازی را دوباره و سه‌باره ببینند، از این موضوع هم متعجب بودند که چرا دوربین تلویزیونی پس از گل‌های السد فقط روی یکی، دو بازیکن استقلال زوم می‌شده و چرا محمدرضا احمدی گزارشگر آن دیدار در نیمه دوم دائم از تعویض منطقه بازی روزبه چشمی ایراد می‌گرفته و دلیل همه این مشکلات را حضور دانشگر در دفاع میانی عنوان کرده بود. 

یکی از بازیکنان استقلال که به شدت از باخت سنگین تیمش شاکی بود، در همین‌باره گفت: «وقتی تیم می‌بازد، همه مقصرند ولی چرا باید همه کاسه کوزه‌ها را سر دو، سه بازیکن بشکنند؟ در نیمه اول دو بار توپ به تیر دروازه خورد ولی همه بدگویی‌ها از ترکیب تیم در نیمه دوم و به ویژه سه بازیکن خاص بوده است؟ اگر السد در دقیقه ۵ تک‌به‌تک با رحمتی را گل می‌کرد، ۶، ۷ تا می‌خوردیم». 

این صحبت‌ها از سوی برخی بازیکنان با تأیید همراه بود و از سوی برخی با بی‌تفاوتی! با این همه اوضاع روحی روانی تیم در تمرین صبح دیروز چندان روبه‌راه نبود و کامل می‌شد فهمید استقلالی‌ها در تعطیلات به شدت از سوی هواداران تیم‌شان تحت فشار بوده‌اند. هرچه هست، اما دلایل فنی باخت را باید پیدا کرد و مسلماً گزارشگر بازی نمی‌تواند عامل باخت باشد!