به گزارش پارس نیوز، در ادامه رقابت‌های تیروکمان بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و در سومین روز از این بازیها، زهرا نعمتی تنها نماینده ریکرو بانوان در مرحله یک شانزدهم به مصاف کمانداری از قزاقستان رفت و با نتیجه ۶ بر ۵ و در تیر طلایی موفق به شکست حریف قزاق خود شد و به مرحله یک هشتم بازیهای آسیایی راه یافت.

پیش از این در بخش ریکرو انفرادی مردان دو نماینده ایران در مرحله یک شانزدهم از دور رقابتهای انفرادی حذف شدند و زهرا نعمتی تنها نماینده ریکرو بانوان به مرحله یک هشتم راه پیدا کرده است.

حریف بعدی نعمتی از اندونزی است.

 در ادامه رقابت‌های تیروکمان بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا، حریفان آسیایی ایران در بخش تیمی و میکس ریکرو و کامپوند زنان و مردان مشخص شد.

در بخش میکس تیم کامپوند؛ تیم ایران با ترکیب فرشته قربانی و نیما محبوبی در مرحله یک شانزدهم استراحت دارد و در مرحله یک هشتم فردا جمعه دوم شهریور ساعت 11:05 به مصاف تیم ژاپن خواهد رفت.

در ریکرو تیمی مردان؛ تیم ایران با ترکیب صادق اشرفی، امین پیرعلی و میلاد وزیری روز شنبه سوم شهریور ساعت 10:50 به وقت محلی در مرحله یک هشتم برابر تیم مالزی به میدان خواهد رفت.

تیم کامپوند زنان نیز متشکل از مینو عابدی، پریسا براتچی و فرشته قربانی روز یکشنبه چهارم شهریور ساعت 10:30 به وقت محلی در مرحله یک هشتم به مصاف تیم مغولستان خواهد رفت.

در کامپوند مردان نیز تیم ایران با ترکیب اسماعیل عبادی، امیر کاظم پور و نیما محبوبی روز یکشنبه ساعت 10:50 به وقت محلی به مصاف تیم بوتان خواهد رفت.