به گزارش پارس نیوز، تیم امید ایران در پایان دور دوم بازی‌های مرحله گروهی پیش از مسابقه امروز (دوشنبه) که مقابل میانمار قرار می‌گیرد، با 4 امتیاز و همراه عربستان سعودی، صدرنشین گروه ششم (گروهF) رقابت‌هاست. بر این اساس، وضعیت صدرنشینی این گروه در آخرین روز از این بازی‌ها و در دو مسابقه حساس ایران مقابل میانمار و عربستان برابر کره شمالی مشخص خواهد شد، اما بر خلاف روند همیشگی، این بار دوم شدن در گروه برای فوتبال ایران اتفاق بهتری است!

طبق جدول مسابقات، شاگردان کرانچار در صورت صدرنشینی در گروه ششم، مقابل تیم دوم گروه پنجم (گروه E) قرار می‌گیرد. در حال حاضر مالزی در این گروه صدرنشین است و یکی از تیم‌های کره جنوبی، قرقیزستان و بحرین در جایگاه دوم جدول گروه قرار خواهند گرفت. احتمال صعود کره جنوبی به عنوان تیم دوم از این گروه بیش از سایر تیم‌هاست. در حالی که کره‌ای‌ها، مدافع عنوان قهرمانی با تیم قدرتمندی وارد بازی‌های این دوره شده‌اند و به دنبال کسب عنوان قهرمانی مسابقات هستند.

در صورتی که ایران در پایان بازی‌های مرحله گروهی در جایگاه دوم قرار بگیرد، تیم دوم گروه ششم مقابل تیم دوم گروه دوم (گروه B) به میدان خواهد رفت. بازی‌های این گروه به پایان رسید و ازبکستان در این گروه به عنوان صدرنشین و بنگلادش به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی بازی‌ها شدند. بر این اساس به نظر می‌رسد تقابل با بنگلادش برای امیدهای فوتبال ایران در مرحله بعدی اتفاق بهتری نسبت به رویارویی با کره جنوبی خواهد بود.