به گزارش پارس نیوز، مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از امروز (شنبه) آغاز می‌شود.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

فرانسه- آرژانتین

شاگردان خورخه سمپائولی با کسب ۴ امتیاز به عنوان تیم دوم گروه D و خروس‌های فرانسوی با هفت امتیاز و صدرنشینی در گروه C به مرحله یک هشتم نهایی رسیدند. این بازی از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه شنبه ۹ تیر با قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه کازان آره نا برگزار می‌شود.

اروگوئه- پرتغال

آبی آسمانی پوشان اروگوئه‌ای با ۹ امتیاز و صدرنشینی گروه A از ساعت ۲۲:۳۰ شنبه ۹ تیر در ورزشگاه المپیک فیشت سوچی به مصافپرتغال می‌روند که با کسب ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم گروه B به جمع شانزده تیم برتر جام بیست و یکم رسید. سزار آرتورو راموس مکزیکی قضاوت این بازی را برعهده دارد.

اسپانیا- روسیه

ماتادور‌ها که با کسب ۵ امتیاز صدرنشین گروه B شدند از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه یک شنبه ۱۰ تیر در ورزشگاه لوژنیکی مسکو با روسیه میزبان رو در رو می‌شوند که با ۶ امتیاز تیم دوم گروه A شد.

کرواسی- دانمارک

کروات‌ها که با ۹ امتیاز و صدرنشینی مقتدرانه در گروه D به این مرحله رسیدند از ساعت ۲۲:۳۰ یک شنبه ۱۰ تیر باید در ورزشگاه نیژنی نووگورود مقابل شاگردان آیج هاریده قرار بگیرند که با ۵ امتیاز در جایگاه دوم گروه C قرار گرفت.

برزیل- مکزیک

پرافتخارترین تیم تاریخ جام جهانی پس از کسب ۷ امتیاز و صدرنشینی گروه E از ساعت ۱۹:۳۰ دوشنبه ۱۱ تیر در ورزشگاه کاسموس آره نا سامارا به مصاف آزتک‌هایی می‌رود که با ۶ امتیاز و ایستادن روی سکوی دوم گروه F به مرحله یک هشتم نهایی آمده اند.

بلژیک- ژاپن

مقتدرترین تیم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، بلژیک بود که با ۹ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۷ در گروه G صدرنشین شد تا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه دوشنبه ۱۱ تیر در ورزشگاه روستوف آره نا برابر سامورایی‌ها به میدان برود که با ۴ امتیاز در جایگاه دوم گروه H قرار گرفتند.

سوئد- سوئیس

سوئد پس از صدرنشینی در گروه F با کسب ۶ امتیاز باید در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به مصاف همسایه خود یعنی سوئیس برود که با ۵ امتیاز، تیم دوم گروه E شد. این دیدار از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه سه شنبه ۱۲ تیر در ورزشگاه کرستوفسکی سن پترزبورگ برگزار می‌شود.

کلمبیا- انگلیس

سه رنگ‌ها (لقب کلمبیا) که در بازی اول خود از ژاپن شکست خورده بودند، با برتری برابر لهستان و سنگال در گروه H با ۶ امتیاز صدرنشین شدند تا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه سه شنبه ۱۲ تیر در ورزشگاه اسپارتاک آره نا مسکو مقابل انگلیس قرار بگیرند که با ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم گروه G به مرحله یک هشتم رسید.