به گزارش پارس نیوز، 

نخستین روز رقابت های هفته دوم لیگ یک فوتبال ایران با برگزاری ۲ بازی و البته مسجل شدن سقوط نفت تهران به لیگ دسته ۳ آغاز شد. از ساعت ۱۷:۱۰ دقیقه امروز(شنبه) تیم های گل گهر سیرجان و مس کرمان در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان ، دربی کرمان را برگزار کردند که در نهایت شاگردان وینگو بگوویچ با نتیجه ۲ بر یک هم استانی خود را شکست دادند.

در این بازی که با استقبال پرشورمردم سیرجان همراه شده بود میزبان توانست با گل های پیمان رنجبری(۸) و امین پورعلی(۳۸) در مقابل تک گلی که سجاد حیدری(۷۷) برای مس به ثمر رساند حریف را شکست دهد تا گل گهر با ۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به آلومینیوم اراک به صدر جدول برسد. شاگردان نادر دست نشان هم با تحمل این شکست تا پیش از آغاز روز دوم این هفته با ۳ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفتند.

در دیگر بازی امروز(شنبه) تیم فجرشهید سپاسی شیراز در ورزشگاه تازه تاسیس پارس میانرود میزبان آلومینیوم اراک بود که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل پایان یافت.

نبرد سرد و کسل کننده فجر و آلومینیوم در طول ۹۰ دقیقه گلی دربر نداشت تا در نهایت شیرازی ها شکست هفته پیش را فراموش کرده و اولین امتیاز فصل را دشت کنند. فجر اکنون در رده نهم قرار دارد. شاگردان محمد ربیعی هم با تک امتیازی که مقابل فجر کسب کردند ۴ امتیازی شدند و موقتا در جایگاه دوم ایستادند.

آخرین دیدار روز نخست هفته دوم لیگ یک قرار بود از ساعت ۱۸ بین شهرداری تبریز و نفت تهران برگزار شود که نفتی ها مانند هفته پیش در این بازی هم به میدان نرفتند تا طبق قانون سقوط این تیم ریشه دار به لیگ ۳ قطعی شود.

 

انتهای پیام/