به گزارش پارس نیوز، 

خداداد عزیزی سرمربی سابق تیم سپیدرود رشت که به صورت توافقی از این تیم جدا شد، با بازگشتش به مشهد، گویا دوباره قصد حضور در تیم مشکی‌پوشان را دارد.

خداداد عزیزی عصر امروز در تمرینات تیم مشکی‌پوشان حضور پیدا کرد و در خصوص مسائل مدیریتی و مالی این باشگاه با مدیران مشکی‌پوشان به گفت‌وگو نشست.

خداداد عزیزی پیش از رفتن به رشت به‌عنوان رئیس سازمان فوتبال باشگاه مشکی‌پوشان فعالیت می‌کرد اما با قبول هدایت تیم سپیدرود، به‌صورت عملی ارتباطش با تیم شهرش کمتر شد، با جدایی خداداد عزیزی از سپیدرود او حالا دوباره در تمرینات این تیم حاضر شد تا نشان دهد قصد حضور جدی در این تیم مشهدی را دارد و البته با توجه به رابطه دوستانه‌اش با شهردار مشهد به‌دنبال کمک به این تیم از طریق شهرداری است.

مدیرعامل باشگاه مشکی‌پوشان درباره حضور مجدد خداداد عزیزی در این باشگاه به خبرنگار فارس در مشهد گفت: خداداد فرد با تجربه‌ای است، او قطعا می‌تواند به تیم ما کمک کند، در این همین خصوص جلسه‌ای را با او برگزار می‌کنیم تا درباره شرایط حضور جدی‌اش در تیم به توافق برسیم.

هاشم حسینی ادامه داد: سمت خداداد عزیزی به‌عنوان رئیس سازمان فوتبال باشگاه مشکی‌پوشان سرجایش باقی بوده است و از حالا در این زمینه بیشتر به ما کمک می‌کند.

انتهای پیام/