به گزارش پارس نیوز، 

اغراق نیست که بگویم کویستان خسروی مدافع جسور تیم فوتبال شهرداری بم نقشی اساسی در قهرمانی تیمش در لیگ برتر داشته تا خط دفاعی این تیم بهترین عملکرد را در این بین داشته باشد و این درخشش مدافع بمی ها باعث شد تا از نگاه کارشناسان فوتبال بانوان عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر را از آن خود کند.

 

خسروی در خصوص سطح کیفی مراسم بهترین های فوتبال ایران اظهار داشت : امسال آیتم های بیشتری برای بانوان در نظر گرفته بودند که این بدین معناست که ارزش و احترام بیشتری برای ورزش بانوان قائل هستند .

 

مدافع ملی پوش تیم فوتبال شهرداری بم ضمن تمجید از مسئولین ورزش بانوان تصریح کرد : واقعآ که دکتر صوفی زاده زحمات زیادی برای ورزشکاران بانو می کشند و این توجه باعث پیشرفت ورزش در بین زنان خواهد شد که از ایشان بخاطر این حمایت  تشکر می کنم.

 

 

 

خسروی ضمن تمجید از تیم فوتبال شهرداری بم در فصل قبل لیگ برتر بانوان افزود : من کسب این جایزه را مدیون تلاش بی وقفه هم تیم ها و مربی عزیزم خانم جعفری هستم که مرا در این راه سخت و دشوار یاری کردند و تیم ما بهترین عملکرد را در لیگ داشت.

 

کویستان خسروی در خصوص کسب عنوان بهترین بازیکن فوتبال بانوان هم اضافه کرد : من برای بهترین شدن خیلی تلاش کردم و به خاطر این هدف سختی تمرینات را متحمل شدم و با کسب این عنوان مزد زحماتم را گرفتم.

 

کاپیتان و مدافع مقتدر بمی ها در پایان گفت : امیدوارم که هر روز شاهد پیشرفت روز افزون ورزش بانوان باشیم و مسئولین توجه ویژه ای به قشر زنان ورزشکار داشته باشند و از شما نیز بخاطر حمایت از فوتبال بانوان تشکر می کنم.


انتهای پیام/