به گزارش پارس نیوز، 

حامد حدادی ستاره 218 سانتی متری تیم ملی بسکتبال ایران در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مشکلات تیم ملی بسکتبال کشورمان در بازی‌های آسیایی جاکارتا 2018 اظهار داشت: برای کاهش هزینه ها در این دور از رقابت های آسیایی جاکارتا به همراه تیم ملی ماساژور و بدنساز اعزام نمی شود که این موضوع بسیار ناراحت کننده است چراکه پس از مسابقات بازیکنان خسته می شوند و نیاز به یک ماساژور و بدنساز دارند تا به طور اصولی خود را برای بازی های بعدی آماده کنند.

او افزود:در لیگ بسکتبال نیز مشکلات زیادی وجود دارد مانند نبود حامی مالی و کم بودن تیم های شرکت کننده در لیگ که علتش همین نبود حامی مالی است. در دوره ای 16 تیم در لیگ برتر وجود داشت  که حداقل 7 تیم مدعی قهرمانی بودند اما  امسال 9 تیم لیگ برتری داشتیم که فقط 2، 3 تیم برای قهرمانی تلاش می کنند. 2 تیم نیز نظامی هستند و چند تیم هم قدرت چندانی ندارند.

ستاره تیم ملی بسکتبال کشورمان در ادامه درباره میزان استقبال تماشاچیان از بازی لیگ گفت: با اینکه مکان برگزاری مسابقات در سالن مجموعه ورزشی آزادی است و از مرکز شهر دور است اما استقبال نسبتا خوبی از مسابقات می شود و برای بازی های فینال سالن به طور کامل پر می شود، اگر به سالن برگزاری مسابقات رسیدگی های بیشتری شود و بوفه و آب خوری به مجموعه اضافه شود استقبال بسکتبال دوستان نیز دوچندان خواهد شد.

 

حدادی درباره مصدومیت خود اذعان داشت: ماه گذشته به دلیل مصدومیت از ناحیه آشیل پا اردوی تیم ملی در چین را نیمه کاره رها کردم و برای درمان به تهران آمدم، مدتی پیش با پارگی کشاله ران پا هم مواجه شده ام که پزشکان برای رساندن  من به بازی های آسیایی تمام تلاش خود را می کنند و درحال حاضر مشغول فیزیوتراپی هستم و فعلا تمرینی انجام نمی دهم، اما جای نگرانی نیست و فرصت کافی برای پیوستنم به تیم وجود دارد چرا که فیلیپین که انصراف داده بود، بعد از بازگشت از گروه ایران به گروه دیگری منتقل شد. همچنین امارات هم چند روز قبل انصراف خود را اعلام کرد تا تنها بازی ایران در دور گروهی ۳ شهریورماه با سوریه برگزار شود، با این حساب بیش از ۱۰ روز تا اولین بازی تیم ملی در بازی های آسیایی زمان هست و تا آن روز شرایط بهتری پیدا خواهم کرد و تیم ملی را همراهی می کنم.

او درباره شانس مدال آوری و قهرمانی ایران در این دور از رقابت ها گفت: اردو های داخلی و خارجی خوبی داشته ایم و تمرینات خود را به خوبی انجام داده ایم و مشکلی نبوده است و با آمادگی کامل برای رویارویی با حریفان خود عازم جاکارتا خواهیم شد. در حال حاضر نمی شود درباره قهرمانی صحبت کرد و باید مرحله به مرحله پیش رفت اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

حامد حدادی در انتها درباره حمایت های فدراسیون گفت: فدراسیون تا آنجایی که در توانش بوده است حمایت هایی انجام داده است ،صحبت هایی درباره پاداش هم انجام شده است که باید دید عمل می شود یا خیر.

انتهای پیام/