به گزارش پارس نیوز، 

هیثم طلب سرمربی تیم بسکتبال نوجوانان اردن پس از پیروزی تیمش برابر عراق گفت: این مسابقات مشخص کرد که تیم‌های ایران، لبنان قدرت‌های غرب آسیا هستند و اردن و لبنان و سوریه در سطحی پایین‌تر کار می‌کنند. ما هم با تیمی که دو ماه تحویل گرفتیم بهتر از این نمی‌توانستیم کار کنیم. امیدواریم در دور برگشت بهتر از این کار کنیم.

طلب درباره وابستگی بیش از حد تیمش به حسین الکورد، گارد راس این تیم توضیح داد: او بازیکن با تجربه و بسیار خوبی است و اوایل بازی‌ها همه به او وابسته بودند اما هرچه زمان گذشت، بازیکنان ما به خودباوری بیشتری رسیدند. شما امروز دیدید که الکورد مدتی بیرون آمد و تیم هم خوب کار کرد.

سرمربی تیم بسکتبال نوجوانان اردن همچنین درباره این شایعه که گفته می‌شود او دستور داده موهای دو بازیکن تیمش را از ته بزنند، اظهار کرد: این رسم بسکتبال اردن است. زمانی که ما در تورنمنت‌های مهم شرکت می‌کنیم، موهای دو بازیکن را که نسبت به بقیه سن کمتری دارند، از ته می‌تراشیم تا شانس بیاوریم.

او درباره حمایت هواداران گرگانی از تیم اردن هم گفت: من خیلی خوشحالم که هواداران گرگانی امروز ما را تشویق کردند. آن‌ها همیشه همه را تشویق می‌کنند. خوشبختانه امروز ما را تشویق کردند و از آن‌ها سپاسگزارم.

انتهای پیام/