به گزارش پارس نیوز، 

علی آرزومندی پس از پیروزی تیم نوجوانان ایران برابر اردن اظهار داشت: خدا را شکر بازی بسیار خوبی بود و ما به پیروزی قاطعی رسیدیم. فردا بازی بسیار حساسی مقابل لبنان داریم و بنابراین مقابل اردن دست به عصا بازی کردیم و همه نیروهای خود را به بازی فرستادیم. 

آرزومندی با اشاره به عملکرد بازیکنان ایران برابر اردن اضافه کرد: بازیکنان ایران امروز کم اشتباه تر بازی کردند. ما در بازی گذشته و در برابر تیمی‌ که ما را چندان تحت فشار نگذاشت، 29 ترن‌اوور داشتیم. امروز اما این آمار به نصف کاهش یافت و 16 ترن‌اوور داشتیم. 

او درباره بازی فردای تیم ایران برابر لبنان توضیح داد: لبنان بین دیگر تیم‌ها قوی تر است و بازی فردا نبرد سرگروهی است. 

آرزومندی درباره میزبانی گرگان گفت: سیاست ما وفدراسیون بسکتبال میزبانی گرگان بود تا بتوانیم از امتیاز حمایت هواداران پرشور گرگانی استفاده کنیم. اینجا جو بسیار عالی است و به بچه‌ها کمک زیادی می‌کند. 

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش که آیا مسابقات غرب آسیا مرحله برگشت هم دارد؟ بیان کرد: بله، این بازی‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و دور رفت ما میزبانیم. فکر می‌کنیم آذر یا دی‌ماه سال جاری دور برگشت این مسابقات برگزار شود که البته هنوز میزبان آن مسابقات مشخص نشده است. 

او همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر نامه وزارت ورزش به فدراسیون‌ها درباره لغو سفرهای خارجی گفت: همه می‌دانیم اوضاع ارز چگونه است. این تصمیم درباره اردوهای آماده سازی است نه مسابقات رسمی اما این بازیکنان حتما باید میدان‌های بین‌المللی ببینند. فکر می‌کنم وزارت ورزش به این موضوع آگاه است و می‌تواند دولت را مجاب کند. شما می‌بینید بازیکنان ایران با قامت و فیزیک بسیار خوب نیازمند میدان‌های مهم هستند. فکر می‌کنم این بازیکنان باید در سال 30 الی 40 بازی مهم برگزار کنند تا آبدیده شوند.

انتهای پیام/