به گزارش پارس نیوز، 

 پس از حواشی که برای دیدار سوپرجام فوتبال ایران و تقابل تیم‌های استقلال و پرسپولیس بوجود آمد، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در رای جنجالی اعلام کرد که سرخپوشان پایتخت با نتیجه ۳ بر صفر پیروز و قهرمان سوپرجام هستند، اما استقلالی‌ها درصدد بودند تا به این حکم اعتراض و شاید رای پرونده را تغییر دهند.
 
در روز‌های گذشته اخباری مبنی بر تایید رای کمیته انضباطی توسط کمیته استیناف منتشر شده بود که علیرضا صالحی، رئیس این کمیته در گفتگو با خبرنگار ما در این باره گفت: پرونده سوپرجام هنوز به کمیته استیناف ارسال نشده و تا زمانی که پرونده را بررسی نکنیم، نمی‌توانیم در خصوص رای اظهار نظر کنیم. دیروز در کمیته استیناف بودم و پرونده‌ای از استقلال و پرسپولیس در بازی سوپرجام ندیدم.
 
او افزود: اگر پرونده به کمیته استیناف ارسال شده، مسئولان تاریخ آن را اعلام کنند تا آن را بررسی کنیم. باز هم می‌گویم، هیچ پرونده‌ای به کمیته استیناف ارسال نشده است. زمانیکه پرونده به این کمیته ارسال شود، ۵ عضو کمیته استیناف پرونده را بررسی و رای را صادر می‌کنند.
 
حال این سوال پیش می‌آید که پرونده سوپرجام (دیدار استقلال و پرسپولیس) کجا است و آیا باشگاه استقلال به حکم کمیته انضباطی اعتراض کرده است یا خیر؟
 
امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال پس از حکم کمیته انضباطی اظهار کرد: من رای را ندیده ام و اکنون اعلام شده است. ما دوباره اعتراض می‌کنیم و این حق را داریم و پرونده را به کمیته استیناف خواهیم برد.
 
با این تفاسیر به نظر می‌رسد باشگاه استقلال اجازه نمی‌دهد، پرسپولیس به راحتی قهرمان سوپرجام شود و به رای کمیته انضباطی اعتراض کرده است، اما اگر مسئولان آبی پوش به این حکم اعتراض کرده باشند، چرا حسن زاده (رئیس کمیته انضباطی) پرونده را به کمیته استیناف ارجاع نداده است. سوالی است که کمیته انضباطی باید به آن پاسخ دهد و ۲ جواب هم بیشتر ندارد.
 
پرونده‌ای که مراحل تکمیل شدن را طی می‌کند یا گم شده است!