به گزارش پارس نیوز، 

هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشورمان روزهای پنج‌شنبه و جمعه این هفته با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می‌شود.

پنج‌شنبه 18 مرداد

گسترش فولاد تبریز - سپیدرود رشت/ ساعت 19:50/ ورزشگاه بنیان دیزل تبریز

تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز هفته گذشته و در هفته دوم لیگ برتر به مصاف تیم صنعت نفت آبادان رفت که در نهایت نتوانست نتیجه‌ای بهتر از تساوی 1-1 کسب کند. شاگردان فیروز کریمی امیدوار هستند که با پیروزی مقابل تیم سپیدرود بحران زده در هفته سوم به اولین پیروزی خود در لیگ هجدهم دست پیدا کنند. در طرف دیگر میدان تیم سپیدرود قرار دارد که این روزها اصلا حال و روز خوبی ندارد و در هفته گذشته هم با نتیجه 6 بر 1 مقابل سپاهان شکست خورده است. سپیدرود بحران زده شرایط مطلوبی را سپری نمی‌کند و باید دید که تکلیف این تیم چه زمانی مشخص می‌شود.

سایپا - ذوب‌آهن اصفهان/ ساعت 20:30/ ورزشگاه پاس قوامین تهران

تیم فوتبال سایپا لیگ برتر را قدرتمندانه آغاز کرد ولی در هفته دوم مقابل پیکان متحمل شکست سنگین 3 بر صفر شد. به همین دلیل شاگردان علی دایی که امسال امیدهای زیادی برای درخشش در لیگ برتر هجدهم دارند، می‌خواهند در سومین دیدار خود که یکی از سخت‌ترین بازی‌های آنها در لیگ برتر خواهد بود به مصاف ذوب‌آهن بروند. ذوب‌آهن که در فصل نقل و انتقالات فعالیت نسبتا زیادی داشت و دست به تغییرات گسترده‌ای در تیم خود زد، حالا با کسب یک پیروزی و یک تساوی به مصاف تیم سایپا در تهران می‌رود. ذوبی‌ها در بازی قبلی خود مقابل استقلال تهران با نتیجه 2-2 متوقف شدند.

استقلال خوزستان - پرسپولیس/ ساعت 20:30/ ورزشگاه غدیر اهواز

تیم استقلال خوزستان که یکی، دو سالی است افت کرده در 2 بازی ابتدایی خود در لیگ هجدهم یک تساوی و یک شکست را به نام خود ثبت کرده است. استقلالی‌ها هفته گذشته مقابل تیم پدیده بازی را واگذار کردند و به این ترتیب قطعا کار سختی را مقابل پرسپولیس مدعی دارند.

تیم پرسپولیس هم در هفته دوم و در بازی مقابل فولاد با ارائه یک بازی حساب شده موفق شد این تیم را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد. پرسپولیس در حالی باید در اهواز به مصاف استقلال این شهر برود که در 2 بازی قبلی خود مقابل تیم‌های پدیده و فولاد خوزستان به پیروزی رسیده و در حال حاضر در صدر جدول قرار دارد.

نساجی - پارس جنوبی جم/ ساعت 20:30/ ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر

تیم نساجی که پس از سال‌ها به لیگ برتر راه‌ یافته امیدوار است تا با پیروزی مقابل پارس جنوبی شرایط خود در جدول بهبود ببخشد. نساجی هفته گذشته مقابل تراکتورسازی با ارائه یک بازی هجومی نشان داد که توانایی‌های قابل قبولی دارد و می‌تواند برای هر تیمی خطرناک باشد. از طرف دیگر پارس جنوبی هم که تا پیش از آغاز فصل شرایط نامطلوبی داشت، در حال حاضر به شرایط آرمانی خود دست یافته و هفته گذشته هم مقابل نفت مسجد سلیمان با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی دست یافته است.

جمعه 19 مرداد

 

پدیده مشهد - صنعت نفت آبادان/ ساعت 20:00/ ورزشگاه امام رضا(ع)

تیم پدیده که با هدایت یحیی گل‌محمدی در هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان به برتری دست پیدا کرده، به نظر می‌رسد قصد دارد دومین پیروزی متوالی خود را در لیگ هجدهم و در سومین بازی کسب کند. مشهدی‌ها بازی هفته اول خود مقابل پرسپولیس را با یک گل واگذار کرده بودند. در مقابل تیم صنعت نفت آبادان قرار دارد که تغییرات نسبتا زیادی را در تیم خود داشته و می‌خواهد اولین پیروزی فصل جدید خود را به دست بیاورد. شاگردان پائولو سرجیو در صنعت نفت در 2 بازی ابتدایی خود در لیگ برتر 2 تساوی کسب کردند.

نفت مسجد سلیمان - فولاد خوزستان/ ساعت 20:30/ ورزشگاه شهید بهنام محمدی

تیم نفت مسجد سلیمان که در هفته‌های اخیر درگیر تغییرات مدیریتی بوده، به نظر می‌رسد کمی سر و سامان گرفته باشد. این تیم که قهرمان فصل گذشته لیگ یک باشگاه‌های کشور است، در 2 بازی ابتدایی خود در لیگ هجدهم یک شکست و یک تساوی کسب کرده است. تیم فولاد خوزستان هم که در 2 بازی قبلی خود در لیگ برتر یک پیروزی و یک شکست را به نام خود ثبت کرده، امیدوار است در سومین بازی خود در لیگ هجدهم مقابل نفت مجد سلیمان به برتری دست پیدا کند.

استقلال تهران - تراکتورسازی تبریز/ ساعت 20:30/ ورزشگاه آزادی تهران

بدون شک روز جمعه قرار است یکی از جذاب‌ترین و پرهیجان‌ترین بازی‌های چند سال اخیر فوتبال ایران را خواهیم دید. تقابل دو تیمی که در 2 بازی قبلی خود 2 تساوی کسب کردند و امیدوار هستند در این بازی اولین پیروزی فصل خود را به دست بیاورند. استقلال که به نظر نمی‌رسید امسال بتواند نتایج خوبی کسب کند، در حال حاضر یکی‌، دو هفته‌ای است که بازی زیبایی را از خود به نمایش می‌گذارد و امیدواری هوادارانش را برای درخشش در فصل جدید بیشتر کرده است.

همچنین تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که تغییرات بسیار زیادی را در تیم خود ایجاد کرده و تیمی متحول را راهی لیگ برتر کرده چند روز پیش شجاعی و دژاگه 2 کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران را به خدمت گرفت تا به این ترتیب تیم پرستاره‌ای در اختیار داشته باشد. تراکتوری‌ها هرچند در 2 بازی قبلی خود نمایش چندان دلپذیری نداشتند ولی با توجه به خریدهایی که در نقل و انتقالات انجام دادند قطعا روز جمعه یکی از زیباترین بازی‌های لیگ برتر را مقابل استقلال به نمایش می‌گذارند. بازی که احتمالا با حضور پرشور هواداران استقلال مواجه خواهد شد. بدون شک جنگ جذاب شفر و توشاک در ورزشگاه آزادی آنهم با انبوهی از ستاره می‌تواند ساعات خوبی را در این ورزشگاه رقم بزند.

سپاهان اصفهان - پیکان/ ساعت 20:30/ ورزشگاه نقش جهان اصفهان

تیم سپاهان در بازی قبلی خود مقابل تیم سپیدرود رشت با نتیجه عجیب 6 بر صفر به پیروزی دست یافت تا خط و نشانی برای حریفان خود در ادامه لیگ برتر کشیده باشد. سپاهانی‌ها با هدایت امیر قلعه‌نویی در 2 بازی ابتدایی خود در لیگ برتر یک پیروزی و یک تساوی کسب کردند. همچنین تیم فوتبال پیکان در 2 بازی قبلی خود یک تساوی و یک پیروزی کسب کردند. این تیم هفته گذشته مقابل سایپا با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید و نمایش قابل قبولی هم از خود به جا گذاشت.

انتهای پیام/