به گزارش پارس نیوز، 

هفته اول هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال با ۴ بازی آغاز شد.

در بازی افتتاحیه که بین تیم های پدیده و پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا علیه السلام مشهد و با قضاوت پیام حیدری برگزار شد شاگردان برانکو موفق شدند با تک گل علی علیپور که در دقیقه ۷ از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید بر میزبان خود غلبه کنند و لیگ هجدهم را با برد آغاز کردند. پدیده که این فصل یحیی گل‌محمدی را روی نیمکت خود دارد در نیمه دوم چند فرصت برای گلزنی داشت اما در نهایت این بازی را واگذار کردند.

در اکباتان نارنجی پوشان سایپا ۳ صفر بر سپیدرود غلبه کردند. آرش رضاوند، علی دشتی و آرمان رمضانی سه گل شاگردان دایی را وارد دروازه تیم خداداد عزیزی کردند.

در ورزشگاه غدیر اهواز تیم فولاد ۲ یک پارس جنوبی جم را از پیش رو برداشتند.

در این بازی حسن بیت سعید در دقیقه ۵ دروازه پارس جنوبی را باز کرد و اولین گل لیگ هجدهم را وارد دروازه حریف کرد؛ شاگردان تاتار در دقیقه ۲۱ توسط مهدی علیاری بازی را به تساوی کشاندند اما در دقیقه ۸۷ گل به خودی مجتبی لطفی برتری تیم میزبان را رقم زد.

سرانجام اولین میزبانی نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با اولین باخت این تیم همراه شد؛ گابریل هرناندز در دقیقه ۱۵ تنها گل بازی را به ثمر رساند تا اولین تجربه جواد نکونام و امید نمازی در لیگ برتر با پیروزی نمازی به پایان برسد.

چهار بازی دیگر این هفته جمعه شب برگزار می شود؛ استقلال در آزادی میزبان پیکان است؛ گسترش فولاد تبریز در خانه به مصاف استقلال خوزستان می رود، نفت مسجد سلیمان میزبان تراکتورسازی تبریز است و سپاهان در نقش جهان با صنعت نفت دیدار می کند.


انتهای پیام/