در شرایطی که مجموعه ورزشی آزادی نزدیک به یک ماه است که با سرپرست اداره می شود، روز یکشنبه تعدادی از کارگران تاسیسات این مجموعه دست به اعتراض زدند و حتی در ساختمان وزارت ورزش حضور بهم رساندند.

این کارگران که تعداد آنها نزدیک به 20 نفر بود در اعتراض به اخراج 6 کارگر و همچنین دریافت نکردن سنوات خود، ابتدا در مجموعه ورزشی آزادی تجمع کردند و پس از اعلام اعتراض خود به سرپرست مجموعه، راه وزارت ورزش را در پیش گرفتند.

تجمع این کارگران زحمتکش مقابل وزارت ورزش موجب شد ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با نمایندگان آنها دیدار و گفت و گو کند.

پس از صحبت های فرامرزیان و قول مساعد او بر همکاری، کارگران معترض راهی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور شدند تا با حسن کریمی مدیرعامل شرکت دیدار و گفت و گو کنند.

ماحصل این دیدار برآورده شدن بخشی از خواسته کارگران بود، طبق توافق کارگران با کریمی مقرر شد که 6 کارگر اخراجی به محل خود بازگردند و مطالبات شان را نیز در اسرع وقت پرداخت شود.

مجموعه ورزشی آزادی این روزها شرایط خوبی ندارد تا جایی روز یکشنبه خبرگزاری فارس نیز در گزارشی به بخشی از مشکلات آن اشاره کرده بود.

انتهای پیام/