به گزارش پارس نیوز، یکی از سرمربیان لیگ برتری فوتبال این روز‌ها بیشتر از اینکه در تمرینات فعال شود در جلسات رستورانی حضور دارد.

این تیم پرطرفدار این روزها درگیری های زیادی برای حضور قدرتمند در فصل آتیرقابت های لیگ برتر فوتبال دارد اما در همین روزهای شلوغ و پر از چالش این سرمربی با یکی دو نفر از اعضای کادر فنی تیمش یک تیم جداگانه تاسیس کردند به امید اینکه از بازار نقل و انتقالاتی کلاهی برای خود دست و پا کنند.

با وجود اینکه باشگاه مدیر نقل و انتقالات دارد اما جلسات داخل رستوران آقای سرمربی و اعتراضات گاه و بیگاهش در مورد خرید های فصل آتی، نشان از یک کودتای زیر پوستی علیه باشگاه است.

گفته می شود جلسات رستورانی به هدف بالا بردن ارقام به مذاق بازیکنان هم خوش آمده چرا که هم قیمت بالا می رود هم تضمینی برای حضور در ترکیب تیم خواهد بود.

از طرفی مدیران باشگاه مورد نظر که این تحرکات را تا حدودی حس کرده اند، معتقدند که در مورد خریدها این سر مربی سیاه نمایی می کند و اسناد درخواست های این سر مربی برای خرید بازیکنان فصل آینده موجود است.

بالاترین دلگرمی آقای سرمربی لیگ برتری حمایت هواداران این تیم است که باعث شد یک پدیده جدید با مدل کی روش دوباره در فوتبال ایران پدیدار شود.

تب کی روشیسم این روز ها در قالب سیستم های روز فوتبال جا افتاده و سرمربی مورد نظر بدش نمی آید یک کی روش جدید با مدل کوچکتر در یک باشگاه پر طرفدار باشد.

شنیده می شود جو نامناسبی در باشگاه حکمفرماست و عده ای پا را فراتر گذاشته اند و معتقدند افزایش قیمت برخی بازیکنان نیز در رستوران شکل گرفته است.

رفت و آمد های مشکوک غریبه ها در تمرین این تیم از دیگر دستاوردهای فصل پر تنش نقل و انتقالات و سیاست های سرمربی معروف است. سر مربیگری در ایران فقط یک در آمد تحت یک قرارداد نیست اگر دستی بر آتش قرارداد های دیگر بازیکنان و کادر فنی داشته باشید.