به گزارش پارس نیوز، 

سیدجلال حسینی درخصوص اردوی تیم پرسپولیس در کشور کرواسی گفت: خوشبختانه اردوی خیلی خوبی را پشت سر می‌گذاریم و امکانات و شرایط خوبی هم اینجا برپاست. خوشبختانه تمرینات خوبی انجام می‌دهیم و به جز ملی‌پوشان، همه بازیکنان حضور دارند و تمرینات خود را به خوبی انجام می‌دهند. باید بیشتر از همیشه تمرین کنیم، چون بازی‌های سختی در پیش داریم.

وی درباره حضور بازیکنان جدید در پرسپولیس افزود: بازیکنانی که قرار است از نیم‌فصل دوم به ما اضافه شوند باید بدانند که پیراهن چه تیمی را به تن دارند، در تیم پرسپولیس انتظارات بسیار بالاست و شرایط تیم پرسپولیس با همه تیم‌ها فرق می‌کند، باید با همه وجود در خدمت تیم باشیم و تلاش چند برابری انجام دهیم تا بتوانیم موفقیت‌هایمان را ادامه دهیم. 

کاپیتان تیم پرسپولیس درباره مشکلات این روزهای سرخپوشان افزود: بازیکنانی که به کرواسی آمدند، از فصل گذشته طلب دارند و امسال هم هیچ‌گونه دریافتی نداشتند، ما از باشگاه طلب داریم و شرایط سختی هم در پیش خواهیم داشت، اما با این وجود، بازیکنان همه تلاش خود را انجام می‌دهند و چشم انتظار مدیران هستند تا با تلاش بیشتر بتوانند مشکلات  بازیکنان را حل کنند. 

وی ادامه داد: ما مشکلات زیادی داریم و از سال گذشته دریافتی نداشتیم، امسال هم پولی نگرفتیم و امیدواریم که این مشکلات حل شود، تا درنهایت شرایط ما هم ایده‌آل شود. ما دو پنجره نقل و انتقالات است که نتوانستیم بازیکن بگیریم و این مسئله واقعا کار سختی است. بازیکنانی هم که با باشگاه قرارداد امضا کردند، از نیم‌فصل می‌توانند به ما بپیوندند. من معتقدم که نیم فصل اول سخت‌ترین نیم‌فصل فوتبالی ماست و با تیم الدحیل بازی داریم که از تیم ملی قطر قوی‌تر است، این تیم قوی‌تر شده، اما ما نه تنها بازیکن نگرفتیم بلکه بازیکنانی را هم از دست دادیم. 

انتهای پیام/