به گزارش پارس نیوز، 

اشکان دژاگه بی شک باتجربه ترین بازیکن تیم ملی ایران از نظر حضور در عرصه های بین المللی و حرفه ای است و حالا در بازی بزرگ روز چهارشنبه او می تواند کاپیتان و مهره کلیدی تیم ملی ایران باشد.


حالا از روزی که اولین عکس های اشکان با استایل هیپ پاپ به عنوان یک ستاره ایرانی که در فوتبال آلمان بازی می کند گذشته است. او حالا کاپیتان 32 ساله تیم ملی ایران است، همسر و سه فرزند دارد و چهره و استایلش مردانه تر از قبل است. موهای ریخته اش را هم برخلاف بسیاری از بازیکنان هنوز به دست ترمیم گران و متخصصان زیبایی نداده است و مثل پدرهای قدیمی از یک سمت سر به سمت دیگر آورده تا تاسی ها کمتر مشخص شود.


اشکان دژاگه کاپیتانی با پرستیژ بین المللی و با کیفیت فنی انکارناپذیر است. او از همان اولین مسابقه ای که لباس تیم ملی ایران را مقابل قطر به تن به کرد و با گل های زیبایی که به ثمر رساند توانست جایگاهش را در قلب طرفداران فوتبال ایران باز کند. بازی او مقابل آرژانتین و اعتماد به نفسی که مقابل غول های این تیم داشت هنوز درخاطر همه ما هست. اشکان مرد آرام و کاپیتان باشخصیت تیم ملی است که کسی از او نمی ترسد اما همه دوستش دارند. او آنقدر کول و امروزی است که بازیکنان جوانی مثل عزت اللهی و انصاریفرد می توانند با او به راحتی شوخی کنند و سر به سرش بگذارند و او بزرگوارانه تنها نگاهی زیر چشمی به آنها بیاندازد.


تیم ملی برای بازی های بزرگ پیش رو به اشکان نیاز دارد حتی اگر او فصلی کابوس وار را پشت سر گذاشته باشد. او اگر آماده باشد برای بازی با اسپانیا می تواند مهره کلیدی کی روش باشد و مثل بازی با آرژانتین با تجربه و تکنیکش تیم را به سوی موفقیتی بزرگ ببرد.


با کاپیتان جوان و قدرتمند تیم ملی می توانیم مقابل اسپانیا و پرتغال هم نمایش آبرومندی داشته باشیم. کیفیت اشکان باعث خواهد شد تا حضورش کیفیت بازی تیم ملی را ارتقا دهد.

اشکان؛ کاپیتان کولِ دوست داشتنی(عکس)

اشکان؛ کاپیتان کولِ دوست داشتنی(عکس)

اشکان؛ کاپیتان کولِ دوست داشتنی(عکس)