به گزارش پارس نیوز، 

زوران کاستاراتویچ شامگاه سه شنبه پس از پایان بازی تدارکاتی میان تیم بزرگسالان و جوانان کشورمان افزود: در پایان اردوی جاری یعنی اردوی سوم، ما 21 بازیکن خواهیم شناخت و این تعداد در پایان اردوی چهارم به 18 نفر خواهد رسید تا در مسابقات تدارکاتی قطر حضور داشته باشند. بعد از این مسابقات اسامی 16 بازیکن نهایی برای حضور در بازیهای آسیایی اعلام می شود.
به گفته کاستاراتویچ، بازیکنان شاغل درخارج از کشور به اردوی سوم تیم ملی اضافه شدند و با آنها درباره میزان آمادگی، وضعیت جسمانی و امکان حضورشان در مسابقات آسیایی اندونزی گفت وگو خواهد شد.
وی درباره دیدار تدارکاتی روز گذشته تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی جوانان اظهار داشت: دیدار تدارکاتی خوبی بود و در هر نیمه 15 تا 20 دقیقه به هر بازیکن فرصت داده شد تا توانایی های خود را نشان دهد. تیم جوانان در جریان وقت نخست این دیدار نمایش خوبی داشت، البته به طور طبیعی تیمی که تجربه بیشتر و تعداد بازیکنان زیادی در اختیار دارد، می تواند درنهایت نمایش بهتری داشته باشد، یعنی همان اتفاقی که در نیمه دوم افتاد و تیم بزرگسالان در نهایت برنده این دیدار شد.
سرمربی تیم ملی هندبال تصریح کرد: من از نمایش نیمه اول تیم بزرگسالان راضی نیستم، چرا که در 15 تا 20 دقیقه اول، تیم بزرگسالان بخصوص در بخش دفاعی نمایش خوبی نداشت. در این نیمه ما اشتباهات تاکتیکی زیادی داشتیم.
دیدار تیم های ملی بزرگسالان و جوانان در نهایت با حساب 33 بر 24 به سود تیم بزرگسالان به پایان رسید.
بازیهای آسیایی 2018 از 27 مرداد تا 11 شهریور به میزبانی جاکارتا در اندونزی برگزار می شود.