به گزارش پارس نیوز، 

مهدی بن‌عطیه پس از پیروزی 3 بر یک شب گذشته (شنبه) تیم ملی فوتبال مراکش برابر استونی در دیداری تدارکاتی گفت: قبل از هر چیز از حمایت هوادارانی که همواره و همه جا با ما هستند، قدردانی می‌کنم.

وی در ادامه افزود: تیم ملی فوتبال مراکش با وجود قرار گرفتن در یک گروه سخت نقشه واقعی برای بازی کردن دارد. فکر می‌کنم با توجه به ذهنیت و سبک تیمی که از مدتی قبل در تیم ملی مراکش حاکم شده قادر به خلق یک کار خوب در جام جهانی 2018 روسیه هستیم.

ایوب الکعبی، دیگر بازیکن تیم ملی فوتبال مراکش نیز اظهار داشت: آماده‌سازی برای جام جهانی 2018 روسیه در بهترین شرایط صورت گرفته است و به اهداف‌مان دست یافتیم. برابر استونی بازی تیمی خوبی به نمایش گذاشتیم و سه گل به ثمر رساندیم. با توجه به کیفیت بازی مراکش شایسته پیروزی بودیم. امیدوارم روز جمعه در مصاف با ایران نیز همین‌گونه باشیم و شاید این بازی یک سورپرایز باشد.

امینه هریت، یکی دیگر از بازیکنان تیم ملی فوتبال مراکش نیز گفت: این آخرین بازی ما پیش از شروع جام جهانی 2018 روسیه بود و باید برای رسیدن به پیروزی تلاش می‌کردیم. همه چیز به خوبی پیش رفت و از این پیروزی خوشحالیم.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و مراکش ساعت 19:30 جمعه هفته جاری در نخستین بازی گروه B جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه شهر سن پترزبورگ به مصاف هم می‌روند.