به گزارش پارس نیوز، 

سایت فور فور تو در گزارشی به معرفی 10 ستاره کمتر شناخته شده ای که در بازی های جام جهانی روسیه می توانند به فوق ستاره تبدیل شوند، پرداخته است که یکی از آنها علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان است.

این سایت در معرفی جهانبخش نوشت: ممکن است تلفظ درست نام او برای بسیاری غیرممکن باشد ، اما گزارشگران فوتبال در سراسر جهان باید مراقب باشند: جهانبخش در مسیر تبدیل شدن به یک ستاره بزرگ است.

"رونالدوی ایران " به تازگی با کسب عنوان اولین آقای گل آسیایی در لیگ اروپای غربی ،تاریخ ساز شد. او در لیگ هلند 21 گل برای تیم آزد آلکمار به ثمر رساند. او همچنین با 12 پاس گل، سومین پاسور برتر هلند شد، بنابراین روی 33 گل در 33 بازی تاثیر مستقیم داشت.

این آمار برای یک وینگر بد نیست، و مقایسه با محمد صلاح  طبیعی خواهد بود - هرچند نام سوپرستار رئال مادرید روی جهانبخش گذاشته شده است. او مانند رعد و برق سریع است، از مهارت دریبل زنی و اعتماد به نفس بالا برخوردار است، اما خودخواه نیست. جهانبخش همه اینها را دارد او تنها 24 سال دارد، اما تجربه بازی در جام جهانی را دارد .جهانبخش به عنوان بازیکن تعویضی در مسابقات سال 2014 بازی کرده است. انتظار می رود او در روسیه بدرخشد.

9 بازیکن دیگری که فور فور تو از آنها نام برده عبارتند از : رومن زوبنین از روسیه، لوکاس توریرا از اروگوئه، پیوتر زیلیسنکی از لهستان سرگئی میلینکویچ- ساویچ از صربستان، موسی کوناته از سنگال، حکیم زیچ مراکش، پیون سیستو بازیکن سودانی دانمارک، ویکتور کلاسون از سوئد، میگل تراوکو از پرو،

انتهای پیام/