به گزارش پارس نیوز، 

تیم ملی مراکش در آخرین دیدار خود پیش از سفر به روسیه از ساعت 20:30 امشب به مصاف تیم ملی استونی رفت.مراکش که نخستین حریف تیم ملی کشورمان در جام جهانی به حساب می آید در بازی امشب کار سختی مقابل استونی نداشت و در نهایت با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید.

بازی با برتری مراکش آغاز شد و در حالیکه تنها 11 دقیقه از آغاز این دیدار گذشته بود، یونس بلهلندا با ضربه ای تمام کننده از داخل محوطه جریمه گل اول بازی را به ثمر رساند. مراکش که برتری نسبی مقابل استونی داشت در دقیقه 38 روی اشتباه دروازه بان حریف صاحب یک ضربه پنالتی شد که حکیم زیاش این موقعیت را به گل تبدیل کرد.

در دقایق پایانی مراکش فرصت رسیدن به گل سوم را هم داشت اما ضربه امین هریت با برخورد به تیر دروازه راهی به دروازه نداشت تا نیمه اول با همان نتیجه 2 بر صفر به پایان برسد.

در نیمه دوم مراکش که با توجه به تعویض های بیشمار هروه رنار، نظم دفاعی خود را از دست داده بود تحت تاثیر حملات استونی قرار گرفت.دقیقه 72 و برخلاف جریان بازی مونیر برای بار سوم دروازه استونی را باز کرد.

تنها 4 دقیقه بعد از این گل، بالاخره قبل دروازه مراکش باز شد.پورجه با ضربه تمام کننده خود یکی از گلهای خورده را پاسخ داد. در ادامه نیز تلاش دو تیم برای رسیدن به گل نتیجه ای نداشت تا این دیدار با برتری 3 بر یک شیرهای اطلس به پایان رسید.


انتهای پیام/