به گزارش پارس نیوز، 

ابراهیم میرزاپور، درباره آمادگی علیرضا بیرانوند برای جام جهانی، اظهار کرد: در طول فصل افت و خیز برای هر دروازه‌بانی پیش خواهد آمد. بیرانوند در مجموع دروازه‌بان با کیفیتی است اما جام جهانی سختی‌های خاص خودش را دارد. نمی‌توان در آن گل نخورد و اشتباه نکرد. من مطمئن هستم او با روحیه خوبی که دارد حتما عملکرد خوبی خواهد داشت.

او درباره کیفیت جام جهانی 2018 روسیه، گفت‌: فوتبال در سطح دنیا به جایی رسیده است که در آن تیم ضعیفی وجود ندارد. همه تیم‌ها با یک برنامه‌ریزی خوب و یک شرایط خوب وارد مسابقات می‌شود. به نظر من سطح کیفی این دوره از رقابت‌ها نسبت به دوره‌های قبلی بالاتر است. دیگر آن طور نیست که یک تیمی هفت، هشت گل به تیم دیگری بزند.

میرزاپور در ادامه‌ درباره دروازه‌بانانی که در این دوره از جام جهانی به تیم‌ ‌ملی دعوت شده‌اند، گفت‌: کارلوس کی‌روش با آگاهی که دارد این سه دروازه‌بان را به تیم‌ ‌ملی دعوت کرده است. مطمئنا هر سرمربی تلاش می‌کند که آماده‌ترین بازیکن را به تیم‌ ‌ملی دعوت کند.

او در پایان گفت‌: من وظیفه خود می‌دانم زمانی که در مسکو هستم به تیم‌ ‌ملی کشورم سر بزنم و به آن‌ها به عنوان یک هوادار بگوییم که پشتیبان‌شان هستیم و امیدوارم که در تورنمنت جام جهانی عملکرد خوبی را به نمایش بگذارند. من تا بازی اول در روسیه هستم و با هزینه شخصی خودم به این کشور آمده‌ام.