به گزارش پارس نیوز، 

تارنمای رسمی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) امروز- پنجشنبه- نوشت: تیم ها و هوادارانشان یکی پس از دیگری از سرتاسر دنیا وارد روسیه می شوند و حرارات و هیجان در گوشه و کنار این کشور هر لحظه در حال افزایش است.

در چنین شرایطی، اینفانتینو می گوید: مشتاقانه در انتظار آغاز بازی ها، به حرکت در آمدن توپ، جشن و پایکوبی هواداران و بیش از هر چیزی منتظر دیدن زیباترین اتفاق دنیا هستم.

وی در مصاحبه اختصاصی با تارنمای فیفا، تاکید می کند «در فاصله یک هفته مانده تا آغاز مسابقات می توان گفت روسیه 100 درصد آماده است و جهانیان گواه استقبال گرم و سازماندهی بی نظیر این کشور خواهند بود؛ بی شک هواداران با قلب هایی آکنده از رضایت و خوشنودی و نگاه و حسی متفاوت؛ روسیه را ترک می کنند. این کشور تجربه فوق العاده ای برای همه خواهد بود».

وی می افزاید: نکته ای که در مورد جام جهانی وجود دارد غافلگیرکننده بودن آن است؛ در واقع شاید در پایان تیم های همیشگی باقی بمانند اما جام جهانی همیشه می تواند غافلگیرکننده باشد و شاید تیم یا بازیکنی که هرگز انتظارش را نداشته اید به مراحل پایانی راه یابد.

«بی صبرانه منتظر بازی تیم هایی ام که برای نخستین بار جام جهانی را تجربه می کنند».

اینفانتینو ادامه می دهد: مزیت منحصر به فرد جام جهانی این است که می تواند نظر انسان ها را در مورد یک منطقه یا یک کشور تغییر دهد. آنان روسیه را کشوری متفاوت خواهند یافت؛ کشوری شاد که جهان را با آغوشی باز می پذیرد.

بیست و یکمین دوره رقابت های جام جهانی، از بیست و چهارم خردادماه به میزبانی روسیه در 11 شهر این کشور برگزار می شود.

تیم ملی جمهوری اسلامی ایران دیروز به عنوان نخستین شرکت کننده در این مسابقات، وارد روسیه شد و در این دوره باید در گروه (بی) با تیم های اسپانیا، پرتغال و مراکش رقابت کند.

 

انتهای پیام /