به گزارش پارس نیوز، 

تیم ملی ایران بعد از یک شروع مقتدرانه در هفته سوم مسابقات لیگ ملت های والیبال، در دومین دیدار برابر تیم ملی برزیل قرار خواهد گرفت. برزیل پیش از دیدار با ایران در رده نخست مسابقات بالاتر از لهستان قرار دارد و در اولین دیدار خود در هفته سوم موفق شد روسیه میزبان را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.


تیم ایران پیش از این 13 مرتبه برابر برزیل قرار گرفته که 3 مرتبه موفق به کسب پیروزی شده و 10 شکست در کارنامه خود دارد و آخرین تقابل این دو تیم سال گذشته با برتری تیم قدرتمند برزیل همراه بود.


تیم ملی برزیل در 5 دیدار پایانی خود در رقابت های لیگ ملت های والیبال به پیروزی دست پیدا کرده و با آمادگی کامل و بهترین فرم خود پا به دیدار با ایران خواهد گذاشت تا بتواند همچنان در کورس صدرنشینی حضور داشته باشد. تنها شکست این تیم برابر ایتالیا ثبت شده است.


والاس دسوزا ستاره نام آشنا این تیم بیشترین امتیاز را برای برزیل جمع آوری کرده و با 22 امتیازی که برابر روسیه کسب کرد، مجموع امتیازات خود را به عدد 102 در لیگ ملت های والیبال رساند؛ اما همچنان از امتیاز آورترین بازیکن ایران یعنی امیر غفور در جدول رده بندی پایین تر است.


نکته جالب توجه اما درباره تیم برزیل، عدم حضور بازیکنان این تیم در جمع بهترین های مسابقات است و هیچ کدام از بازیکنان این تیم در جمع 3 بازیکن برتر هیچکدام از آیتم های مسابقات لیگ ملت ها قرار ندارند که این موضوع در کنار نمایش های قدرتمندانه این تیم نشان می دهد تیم تحت هدایت رنان دال زوتو تیمی یکدست است که به هیچ بازیکنی وابسته نیست.


برونو رزنده 29 ساله با 190 سانتی متر قد کاپیتان طلایی پوشان برزیلی است و در پست پاسور برای این تیم برابر ایران قرار خواهد گرفت.


این دیدار امروز از ساعت 16 در شهر اوفا روسیه برگزار خواهد شد و دو تیم بعد از برگزاری این دیدار، برای بازی سوم هفته سوم خود آماده خواهند شد.