به گزارش پارس نیوز، 

رائول لوزانو، سرمربی تیم ملی والیبال چین حریف ایران در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال درباره مسابقات این تیم در هفته سوم برابر ایران، روسیه و برزیل گفت: ما بازی‌های سخت با تیم‌های قدرتمندی پیش رو داریم. بازیکنان من همه تلاش خود را در هفته اخیر انجام دادند و مرحله به مرحله بهتر می‌شویم و در اینجا حضور داریم تا نمایش خوبی داشته باشیم.

رنان دال زوتو، سرمربی تیم ملی والیبال برزیل نیز گفت: شرایط برای همه تیم‌ها مساوی است و این اتفاق برای همه تیم‌ها رخ داده که امیدوارم برای سال بعد مورد بازبینی قرار بگیرد.

وی در ادامه عنوان کرد: یک مورد دیگر هم هست که باید اضافه کنم و آن هم اینکه سه روز سخت پیایی با سه بازی دشوار را در پیش رو داریم. زمانی برای استراحت نداریم و همه بازیکنان باید به سختی تلاش کنند.

برونو رزنده، کاپیتان تیم ملی والیبال برزیل در واکنش به فشردگی مسابقات اظهار داشت: امیدوارم FIVB فکری به حال بازیکنان و برنامه مسابقات برای سال آینده انجام دهد. بازی‌ها سخت و پشت سر هم شده است و این کار را برای ما سخت می‌کند. امیدوارم سال آینده برنامه‌های بهتری انجام شود. بازیکنان با این برنامه ریزی زمانی برای استراحت و ریکاوری ندارند.

وی در ادامه درباره حضور در روسیه خاطر نشان کرد: از حضور در روسیه خوشحالم و اولین بار است که برای یک تورنمنت رسمی در این کشور حضور دارم و امیدوارم مسابقات خوبی داشته باشیم.