به گزارش پارس نیوز، 

شنیده ها حاکی از آن است ایمن حسین بازیکن عراقى تیم نفت عراق مدنظر سرخپوشان پایتخت است و آنها منتظر نظر برانکو درباره این بازیکن هستند تا او را جذب کنند.

مرتاض مدیر برنامه ایمن حسین ضمن تایید این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: صحبتهاى اولیه با باشگاه پرسپولیس شده است و وضعیت پنجره نقل و انتقالاتى پرسپولیس در پیوستن این بازیکن عراقى به پرسپولیس تاثیر گذار است.

او ادامه داد: همه تلاش خود را مى کنم که این بازیکن عراقى به پرسپولیس بپیوندد و اگر هم پنجره نقل و انتقالاتى باز نشد این بازیکن یک نیم فصل به صورت قرضى به تیم دیگرى برود و بعد از پایان محرومیت به پرسپولیس بازگردد.

مرتاض بیان کرد: به هر حال در سال منتهى به جام ملتهاى آسیا قرار داریم و باید ایمن حسین مهاجم عراقى به صورت قرضى یک نیم فصل به تیمى برود که حضور در تیم ملى کشورش را از دست ندهد. اگر پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز نشود تیم هایى همانند پیکان و چند تیم از لیگ های ایران، عراق و قطر  حاضر مى شوند که ایمن را یک نیم فصل در خدمت بگیرند تا با پایان محرومیت این بازیکن به پرسپولیس بازگردد.

مدیر برنامه ایمن حسین گفت: من چند روز آینده به عراق مى روم تا رضایت این بازیکن را براى امضاى قرارداد با پرسپولیس جلب کنم و او یک نیم فصل در تیم دیگرى بازى کند و بعد از آن با پرسپولیس قرارداد ببندد.

او درباره اینکه مسئولان پرسپولیس منتظر نظر برانکو درباره این بازیکن هستند، گفت: برانکو موافقت خود را براى جذب این بازیکن عراقى اعلام کرده است و مشکلى در این باره نیست. البته وضعیت پنجره نقل و انتقالاتى پرسپولیس مهم است که اگر این محرومیت لغو نشود ایمن حسین باید در تیمى نیم فصل اول به صورت قرضى بازى کند که کارایى داشته باشد تا براى جام ملتهاى آسیا به تیم ملی عراق دعوت شود. 

او در پایان خاطر نشان کرد: علاوه بر ایمن حسین یک بازیکن عراقى دیگر مدنظر پرسپولیس بود که در حال حاضر جذب این بازیکن منتفی شده است.

انتهاى پیام/