به گزارش پارس نیوز، 

صادق محرمی دفاع راست جوان پرسپولیس که یک فصل فوق‌العاده را امسال با سرخ‌پوشان پایتخت پشت سر گذاشت با انتشار متنی در اینستاگرامش از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

وی در اینستاگرامش نوشت: هنوز وقتی به پیراهن پرسپولیس ام که همین حالا روبروم قرار دارد، نگاه میکنم، باور نمیکنم که این دو سال چه جوری شروع شد و چه زود به اینجا رسید. دوران فوتبال من تقسیم میشود به دو مقطع. اول؛ تمام سالهای قبل از پوشیدن پیراهن پرسپولیس و مقطع دوم؛ همین دو سالی که با پیراهن پرسپولیس از روی نیمکت تا توی زمین بودم و حمایت شدم؛بعد از من یک بازیکن دیگر با فریادها و حمایت های شما، سمت راست پرسپولیس را اتشین خواهد کرد. شک ندارم.

من تعصب به پیراهن پرسپولیس را توی تمرینات و بازیها نشان دادم. تا توانستم دویدم و جنگیدم. منتی هم سر کسی نیست. امروز که حرف از علی دایی و مهدوی کیا و کریم باقری و علی کریمی می شود، همه این بزرگان را سفیر پرسپولیس در فوتبال اروپا میدانند. من خودم را با این اسطوره ها مقایسه نمیکنم اما میخواهم در مسیرِ این بزرگان حرکت کنم.

من از زمستان پیشنهاد رسمی باشگاه دینامو زاگرب را دریافت کرده بودم اما تا پایان فصل و تا لحظه سوت پایان بازی با الجزیره ماندم و تمام توانم را گذاشتم برای موفقیت تیم وحالا به عنوان بازیکن تیم قهرمان ایران به اروپا میرم . این پیراهن پرسپولیس که همین الان روبروی من است، با من میماند. هر شب در اتاقم در زاگرب بهش نگاه میکنم. پیراهنی که حالا فقط هوادارشم.


انتهای پیام/