به گزارش پارس نیوز، 

محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران روز سه شنبه در جریان سی و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر درباره تقدیر از اعضای تیم ملی فوتسال اظهار کرد: ما مسئولین نظام جمهوری اسلامی به جوانان،زنان و به ویژه ورزشکاران این مرز و بوم بسیار بدهکاریم.
وی با بیان اینکه دربسیاری از مواقع درخشش ها و پیروزیهای ورزشکاران ما حاصل تلاش و غیرت خودشان است تا برنامه ریزیهای کارآمد مسئولان، گفت: نباید منکر تلاشهای مسئولین ورزشی باشیم اما مشخص است که جامعه ما از نوعی فقر ورزشی چه در حوزه قهرمانی و چه همگانی رنج می برد.
حق شناس عنوان کرد: تلاشهایی که بانوان کمیسیون فرهنگی مجلس در تسهیل و تدارک برخی امکانات و تلاشهایی که برای تصویب قوانین در راستای حمایت از ورزش بانوان دارد جای تشکر و امید دارد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: ورزش موتور محرک سلامت و نشاط اجتماعی است و ورزش قهرمانی می تواند موتور محرکی برای ورزش همگانی باشد.
وی یادآور شد: زنان و دختران ورزشکار ما برای انجام ورزش از محدویتهای بسیاری رنج می برند، محدودیتهایی که در بسیاری مواقع چیزی زائد و بیهوده است.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا عنوان کرد: مشکلات و محدودیتهای زنان و دختران جامعه ما در حوزه ورزش بسیار متعدد شناخته شده و نیازمند رسیدگی،بازبینی و تجدیدنظر است و در چنین شرایطی تیم زنان فوتسالیست ایران بر کرسی قهرمانی آسیا نشسته است‌.
وی گفت: به سهم خود در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و از جانب همکارانم در شورای اسلامی شهر تهران از تیم ملی فوتسال بانوان، این قهرمانان ارزشمند تشکر و قدر دانی دارم و برایشان آرزوی موفقیتهای بیشتر را دارم.
تیم ملی فوتسال بانوان ایران ماه گذشته توانست در فینال رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در تایلند، ژاپن را با نتیجه 5 بر 2 شکست داده و با تکرار نتیجه دیدار نهایی 2 سال پیش، برای دومین بار قهرمان این رقابت‌ها شد.