به گزارش پارس نیوز، 

 این دو ستاره در فینال لیگ قهرمانان شنبه شب به مصاف هم خواهند رفت، با نمایش قابل توجه صلاح در این فصل، او با رونالدو و مسی مقایسه می‌شود. صلاح این فصل 44 گل به ثمر رسانده و همین سبب به گوش رسیدن شایعاتی مبنی بر انتقال او به رئال مادرید شده است.

زمانی که از زین الدین زیدان درباره معاوضه رونالدو و صلاح سوال شد، زین الدین زیدان جواب داد: نه، من رونالدو را دارم و درباره بازیکنانم صحبت می‌کنم. 

رونالدو

کریستیانو رونالدو که یکی از بازیکنان نامی این فصل لیگ قهرمانان اروپا بوده در این بازی‌‌ها 15 مرتبه گلزنی کرده و این فصل در تمامی رقابت‌ها موفق شده 42 گل به ثمر برساند. کاپیتان تیم ملی پرتغال در فینال لیگ قهرمانان با صلاح رقابت خواهد داشت؛ جایی که شاگردان زین الدین زیدان به دنبال سومین قهرمانی متوالی هستند تا به چهارمین قهرمانی در پنج سال اخیر دست پیدا کنند با توجه به این لیورپول پس از سال 2005 برای اولین بار به این مرحله راه پیدا کرده است.

صلاح

زیدان ادامه داد: من نمی‌توانم درباره حریف صحبت کنم. نمی‌دانم آنها چگونه هستند. آنچه من می‌توانم بگویم این است که ما همان میل به همیشه را خواهیم داشت. در مسیر همیشگی باشگاه قرار داریم و هیچکس نمی‌تواند بگوید اینگونه نیست یا ما نسبت به دیگران در این هدف اشتیاق کمتری داریم، هیچکس.