به گزارش پارس به نقل از ایسنا، کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید در گفت و گویی که با روزنامه" آس" اسپانیا داشت، در مورد موضوعات مختلفی سخن گفت.

* شکست برابر آتلتیکو مادرید در فینال جام حذفی اسپانیا.

- باید اعتراف کنم که شکست تلخی بود. از این که تیم نتوانستیم قهرمان جام حذفی شویم همگی ناراحت شدیم، چرا که این تنها جام باقی مانده برای ما بود. اما این شکست را به فراموشی سپرده ایم. تلاش می کنیم تا در فصل جدید علاوه بر قهرمانی در لیگا، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شویم. می خواهیم به این طلسم چندین ساله در فصل جدید پایان دهیم و جام قهرمانی را بالای سر بریم. هنوز زود است که در این مورد صحبت کنیم، اما تیم بسیار خوبی داریم و مربی بزرگی همچون کارلو آنچلوتی را بر روی نیمکت خود می بینیم و همین مساله باعث شد که اعتماد به نفسمان بالا رود.

* ژوزه مورینیو.

- نمی خواهم اسم این ایشان را بیاورم. او شایسته این همه توجه نیست. دیگر نمی خواهم که به ژوزه مورینیو فکر کنم.

* تمدید قرارداد با رئال مادرید.

- موضوع تمدید قرارداد با رئال مادرید مرا نگران نمی کند. همه چیز به صورت طبیعی پیش می رود. به زودی این موضوع هم روشن خواهد شد. من اصلا هیچ نگرانی در این رابطه ندارم. همه چیز طبق روال پیش می رود و از این که بازیکن رئال مادرید هستم خوشحالم. احساس می کنم که در رئال می مانم.

* کارلو آنچلوتی.

- آنچلوتی، مربی بزرگی است. از این که با چنین شخصیت بزرگی کار می کنم خوشحالم.

* شکستن رکورد گلزنی اوزبیو و پائولتا در تیم ملی پرتغال.

- نمی خواهم به چنین موضوعی فکر کنم. فقط می خواهم برای تیم ملی کشورم گلزنی کنم. برنامه ای برای شکستن رکوردها ندارم. من هنوز چند سال دیگر می توانم برای تیم ملی پرتغال گلزنی کنم. می خواهم فقط روی این مساله تمرکز کنم.

* دیدار برابر هلند.

- برابر تیمی به میدان رفتیم که بازیکنان شاخص زیادی در اختیار داشت. من همیشه دوست دارم برابر تیم های پر ستاره و قوی به میدان روم. ترجیح می دهم به جای تیم های ضعیف برابر تیمی متشکل از ستارگان بزرگ به میدان روم. بازی بسیار خوبی بود و نتیجه خوبی هم کسب کردیم.