به گزارش پارس نیوز، 

 رضا یزدانی بعد از بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو، پای مصدوم خود را به تیغ جراحان سپرد و تا اوایل سال جاری، روند درمانی و تمرینات سبک خود را طی می کرد. او که در اندیشه بازگشت به تیم ملی بود با امید و انگیزه فراوانی به تمرینات سنگین تر روی آورد و زیر نظر محمود اسماعیل پور در شهرستان جویبار تمرین می کرد.

پلنگ جویبار در حالی تمریناتش را با جدیت ادامه می داد که قرار بود در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد به میدان برود، اما درست یک هفته قبل از این رقابتها، دوباره دچار مصدومیت نسبتا جدی از ناحیه کمر شد. گویا یزدانی هنگام تمرین در قسمتی از تشک کشتی که خیس شده بود، تعادلش را از دست داده و زمین می خورد. همین اتفاق باعث شد تا او دوباره فرصت حضور در رقابتهای انتخابی را از دست دهد و با درخواست کتبی از هیات کشتی استان مازندران و فدراسیون کشتی به دنبال فرصتی دوباره برای اثبات توانمندی خود شود.

هر چند شورای فتی تیم های ملی کشتی آزاد پیش از رقابتهای انتخابی با جدیت اعلام کرد، مدعیان غایب فرصتی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی ندارند، اما یزدانی معتقد است غیبت او موجه بوده و با توجه به مستندات پزشکی می توان فرصت دوباره ای به وی داد.

با این وجود اظهارات رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی پس از رقابتهای انتخابی، تکلیف او را مشخص کرد و گویا یزدانی فعلا باید فکر حضور در تیم ملی و بازیهای آسیایی جاکارتا را بزند. لایق در این خصوص اعلام کرد یزدانی درخواستی را به فدراسیون ارائه داده، اما هنوز هیچ پاسخی از سوی کادر فنی و شورای فنی در این خصوص به وی داده نشده، اما آنچه مسلم است فعلاً همین نفرات برتر رقابتهای انتخابی به بازی‌های آسیایی اعزام خواهند شد.