به گزارش پارس نیوز، 

 هواداران میلان امید زیادی داشتند که با هدایت گتوزو بعد از مدت‌ها یک جام به دست آوردند. میلان که در فینال جام حذفی برابر یوونتوس به میدان رفت با وجود آن که در نیمه نخست، بازی خوبی به نمایش گذاشت اما در نیمه دوم تحقیر شد و با چهار گل بازی را واگذار کرد تا یووه برای چهارمین فصل پیاپی قهرمان جام حذفی شود.

گتوزو این نتیجه را عادلانه نمی‌داند. سرمربی میلان در نشست خبری بعد از بازی گفت: در فوتبال همیشه عدالت اجرا نمی‌شود. یوونتوس نتوانست زیاد ما را اذیت کند و در بسیاری از دقایق بهتر از آنها بودیم. تاوان اشتباهات بد خود را دادیم. به هرحال این فوتبال است و باید نتیجه را قبول کرد.

سرمربی میلان ادامه داد: قبول ندارم که به خاطر بی تجربگی تن به شکست دادیم. اشتباهات ما بدون آن که یووه فشار بیاورد رقم خورد. باید این بازی را بارها نگاه کرد. آن چه آزار دهنده است این است که هواداران خود را به رم کشاندیم اما آنها را ناامید به خانه برگرداندیم.

گتوزو در پایان سخنان خود گفت: شکست درد آور و تلخی بود. دو بازی دیگر در لیگ پیش رو داریم. باید در هر دو بازی به پیروزی برسیم تا سهمیه حضور در لیگ اروپا را به دست آوریم.