به گزارش پارس نیوز، 

از ساعت 20:00 امروز پرسپولیس در ورزشگاه محممد بن زاید شهر ابوظبی در مقابل الجزیره امارات قرار می‌گیرد. این بازی، بازی رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 است. قضاوت این بازی بر عهده هیرویوکی کیمورا از ژاپن است. پرسپولیس به عنوان صدرنشین از گروه C به این مرحله صعود کرد و الجزیره به عنوان تیم دوم گروه A به این مرحله رسید. آن هم در حالیکه امتیازش با امتیاز الغرافه یکی بود و حتی نسبت به تیم قطری تفاضل کمتری هم داشت. اما معیار AFC در چنین شرایطی بازی‌های رودررو است و به این ترتیب الجزیره به جای الغرافه در رده گروه قرار گرفت و صعود کرد.

الجزیره در این فصل تیم چندان قدرتمندی نیست. آن‌ها لیگ امارات را با رده هفتمی به پایان بردند. در آسیا در گروه‌شان 9 گل زدند و 9 گل خوردند. نکته مهم اما اینکه به رغم خوردن 9 گل در 6 مسابقه درو‌ازه‌بان بسیار خوبی دارند. علی خسیف دروازه‌بان این تیم تنها بازیکن از منطقه آسیاست که در این فصل لیگ قهرمانان آسیا به عنوان بازیکن هقته انتخاب شده است. او در هفته چهارم مسابقات و با درخشش در بازی برگشت مقابل تراکتورسازی در تبریز توانست این عنوان را از آن خودش کند.

آن بازی با تساوی یک بر یک تمام شد. خسیف با چند سیو باور نکردنی و شگفت انگیز اجازه نداد دروازه تیمش بیشتر از یک بار باز شود. در آن بازی مشخص شد که الجزیره مدافعان و خط دفاعی خوبی ندارد اما دروازه‌بان این تیم قدرتی فراتر از تیم دارد و نقطه اتکای بازیکنان محسوب می‌شود. بازیکنان پرسپولیس اگر امروز می‌خواهند از امارات با دست پر برگردند باید در زدن ضربات آخر دقیق و مطمئن عمل کنند. چون خسیف روی ضربات معمولی تسلیم نخواهد شد. این نکته‌ای است که برانکو باید به بازیکنانش گوشزد کند.

256 41