به گزارش پارس نیوز، 

حسین کعبی در مورد اتفاقات چند روز اخیر و بحث کنار رفتن علی کریمی از سرمربیگری سپیدرود رشت گفت: کریمی در حال حاضر یک مربی آزاد است که حق دارد برای آینده‌اش تصمیم بگیرد. من دقیقاً نمی‌دانم در مذاکرات او و مسئولان باشگاه چه اتفاقاتی رخ داده است و فقط از طریق رسانه‌ها برخی مسائل را متوجه شدم. در این چند روز هم تماس‌های زیادی از سوی هواداران سپیدرود داشتم که گفتند چرا من سکوت کرده‌ام. من الان بازیکن آزاد هستم و صدایم به جایی نمی رسد.

وی در مورد اینکه مالک باشگاه با اکثر خواسته‌های کریمی مخالفت کرده است خاطر نشان کرد: نمی‌دانم چه باید بگویم. در این دو سال فقط مشکلات مالی داشتیم و چنین اتفاقاتی را در باشگاه ندیده بودیم. کریمی بچه نیست که با شخصیت او بازی شود و اعتقاد من این است که برخوردها با او درست نبود. وقتی او به سپیدرود آمد خیلی از مربیان حاضر نمی‌شدند در آن وضعیت هدایت تیم را بر عهده بگیرند، ولی کریمی آمد و در نهایت تیم را در لیگ برتر نگه داشت.

کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود رشت در فصل گذشته همچنین تصریح کرد: هر باشگاهی دوست دارد یک شخصیت و برند مثل کریمی را در اختیار داشته باشد. او باعث شد تا تیم شخصیت بگیرد و تعداد هواداران سپیدرود هم زیاد شد. واقعا نمی‌دانم در مورد اتفاقات اخیر چه باید بگویم، اما امیدوارم هرچه هست در نهایت سپیدرود ضرر نکند.