به گزارش پارس نیوز، 

رافا بنیتس تابستان 2015 هدایت رئال را پذیرفت و در اولین قدم، رای به بازگشت لوکاس به رئال مادرید داد. او خریدهای خوب دیگری چون کوواچیچ نیز انجام داد؛ خریدهایی که به عصای دست زیدان تبدیل شده اند.

در این بین لوکاس به تدریج توانست جای پای خود را در رئال محکم کند و حال به یکی از مهره های تعیین کننده تیم زیدان تبدیل شده است.

8 صعود متوالی رئال به نیمه نهایی حسادت آور است

خطا روی او در دقیقه 93 بازی با یوونتوس بود که داور را مجاب ساخت برای رئال اعلام پنالتی کند و با همان پنالتی، رئال برای هشتمین سال متوالی راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شد. تصمیم داور با خشم یوونتوسی ها مواجه شد و هنوز هم در مورد آن بحث می شود.

لوکاس شب گذشته در پایان دیدار با مالاگا گفت:« پنالتی صد در صد بود ولی در مورد آن بیش از اندازه بحث شده است. تصمیم داور درست بود و باید آن را پذیرفت.

واضح است که رئال دشمنان زیادی دارد و از اینکه می بینند ما برای هشتمین سال متوالی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده ایم، زجر می کشند. موفقیت های ما باعث گسترده شدن حسادت در میان دشمنان می شود و ما باید وفق پیدا کردن با این شرایط جدید را یاد بگیریم. خیلی ها هستند که با ناکامی های ما جشن می گیرند.»