به گزارش پارس نیوز، 

 رئال مادرید در هفته سی و دوم لالیگا با دو گل ایسکو و کاسمیرو مالاگا را از پیش رو برداشت و در این دیدار هم کریم بنزما که فصل سختی را پشت سر گذاشته در گلزنی ناکام بود. مهاجم فرانسوی انتقاد شدیدی از سوی هواداران دریافت کرده بود و مدتی است در آرامش به سر می‌برد اما همچنان در به ثمر رساندن گل به عنوان یک مهاجم موفق عمل نکرده است.

زیدان در این باره گفت: یک فصل پیچیده برای گلزنی کریم بنزما بوده؛ او می‌خواهد گلزنی کند و شانس هم داشت، خیلی هم خوب بازی کرد اما نتوانست گلزنی کند. بنزما قصد ندارد تسلیم شود.

سرمربی فرانسوی درخصوص درخشش ایسکو بیان داشت: من برای عملکرد و گلزنی او خوشحال هستم. او یک بازی عالی را به نمایش گذاشت و برای او خیلی خوشحالم. او سزاوار تشویق عالی بود و قبلا برای مالاگا مهم بود و حالا برای ما اهمیت دارد.

زیدان درباره رویارویی با بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: این آسان نخواهد بود. سعی می‌کنم بهترین کار را انجام بدهم و چرخش در ترکیب وجود خواهد داشت. قبل از نیمه نهایی یک بازی با اتلتیک بیلبائو داریم و بنابراین برخی بازیکنان استراحت می‌کنند. مهم است که بازیکنان مهم مان را بدون مصدومیت در اختیار داشته باشیم.