به گزارش پارس نیوز، 

محمود خوردبین در گفت‌و‌گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: قبل از هر چیز باید قهرمانی مقتدرانه پرسپولیس را به هواداران و همه اعضای تیم و باشگاه تبریک بگویم. من بعد از بازی با پدیده، بلافاصله با کریم باقری و همچنین با نیک سیرت برای تبریک به برانکو تماس گرفتم و در گفتگوی رادیویی هم این افتخار را به همه بچه‌ها و هم به هواداران تبریک گفتم و خوشحالم که سهمی در آن داشتم.

وی ادامه داد: از همان زمانی که مجبور شدم برای عمل جراحی به بیمارستان بروم، قهرمانی پرسپولیس امری معلوم بود. در واقع اگر بخواهیم منصفانه صحبت کنیم، پرسپولیس سومین قهرمانی پیاپی را گرفت و این تیم با حفظ این نفرات می‌تواند سال بعد هم قهرمانی شود.

خوردبین درباره اینکه چقدر احتمال تمدید قرارداد همه بازیکنان را می‌دهد، خاطرنشان کرد: مدت‌ها با این بچه‌ها بوده‌ام. بچه‌های خوبی هستند. فکر می‌کنم شکی وجو ندارد که برای این بچه‌ها در ایران، هیچ تیمی مثل پرسپولیس نمی‌شود. می‌توانند به بازیکنانی نگاه کنند که از پرسپولیس رفتند. بالاخره یک چیزهایی مثل خیر و برکت در کار هم هست. الان که پرسپولیس با این شرایط روبرو است، هر کس تیم را تنها بگذارد، بزرگترین اشتباه را انجام داده است. درست است که تیم با تلاش آنها قهرمان شد ولی در نهایت این پرسپولیس بود که چنین فرصتی به آنها داد. قهرمانی در تیم‌های دیگر مثل قهرمانی در پرسپولیس نمی‌شود. پرسپولیس به آنها کمک کرد تا جایگاه امروزی خودشان را داشته باشند. هر چه دارند از این تیم است و الان هم تیم به آنها احتیاج دارد. درست نیست که بخواهند آن را تنها بگذارند. حتی در صورت مواجهه با پیشنهاد خارجی مگر اینکه خیلی تیم خاصی باشد که رفتن را توصیه کند.

از سرپرست پیشین تیم سرخ‌ها در این باره می‌پرسیم که بعضی می‌گویند در فوتبال حرفه‌ای، احساسات جایی ندارد و او پاسخ می‌دهد؛ وقتی از حرفه‌ای‌گری حرف می‌زنیم، منظور مسائل دیگر است نه اینکه بخواهیم همه چیز را بی‌ارزش کنیم. وقتی دلت می‌گوید این کار درست نیست، نمی‌توان آن را توجیه کرد. به نظرم بچه‌ها باید بمانند تا وقتی پنجره‌ها باز شود.

وی درباره شرایط پزشکی خود نیز اضافه کرد: پس از آنکه آن اتفاق برای من روی داد، هر روز حالم بدتر می‌شد. تمام پین‌هایی که در جراحی چند سال قبل گذاشته بودند، شکسته بود و مهره‌های کمرم جابجا شده بود. بعد از عمل استراحت مطلق داشتم و تمام ایام عید را هم در منزل بودم. البته الان شرایطم بهتر شده است و راه می‌روم. دو بار هم به باشگاه آمده‌ام ولی زیاد نمی‌توانم سر پا بمانم. برنامه‌های فیزیوتراپی و طب سوزنی را دنبال می‌کنم و پزشکان گفته‌اند که به مرور زمان حس پاهایم بیشتر می‌شود.

خوردبین درباره ادامه بازی‌های پرسپولیس در این فصل گفت: بازی با السد مهم است. آنها تیم خوبی هستند. آنجا هم نباید می‌باختیم. اسیر حوادث بازی شدیم و بچه‌ها مطمئنا در تهران جبران می‌کنند.

از او درباره انتقادهایی که با وجود قهرمانی مقتدرانه پرسپولیس وجود دارد پرسیدیم که پاسخ داد: باخت به استقلال تماشاگران را ناراحت کرد. فکر می‌کنم استقلال تیم خوبی شده است. برای نقل و انتقالات هم مشکل ندارند ولی اینها نباید باعث شود که ما فشار را روی تیم خودمان زیاد کنیم. اتفاقا باید حمایت را بیشتر کنیم. نباید بچه‌ها را دلسرد کنیم یا اینکه به جایگاه برانکو لطمه بزنیم. او اثر خودش را نشان داده است و نیازی به اثبات نیست. پس باید او را آزاد بگذارند که برنامه‌هایش را اجرا کند. همچنین اشتباه بزرگی است که یکسری بچه‌ها را تخریب می‌کنیم. الان به بازیکنی زیاد انتقاد می‌کنند که واقعا در خدمت تیم است یا مثلا ماهینی واقعا با فداکاری برای پرسپولیس بازی می‌کند و قطعا مربی در این سطح خوب و بد را تشخیص می‌دهد. باید حواسمان باشد تاثیر کار و حرف ما روی آینده تیم خودمان چیست؟