به گزارش پارس نیوز، 

با کسب پیروزی پرسپولیس در دیدار با پدیده و رقم خوردن دومین قهرمانی پیاپی این تیم در لیگ برتر با انگیزه نگه داشتن بازیکنان طی سه دیدار پایانی فصل از مهمترین بخش های کار برانکو سرمربی این تیم محسوب می شود.

فرشاد پیوس درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و ادامه مسیری که این تیم در پیش دارد حرف زد.

متن صحبتهای وی در ادامه می آید:

*پرسپولیس قهرمان شد! شما پیش بینی کرده بودید؟

- بله! در هفته ششم که پرسپولیس به پیکان باخت این را قویا گفتم که پرسپولیس با اختلاف قهرمان می شود.

* چطور؟

- تیم را دیده بودم و می دانستم آن باخت بعد از نتایج خوب برای تیمی مانند پرسپولیس که قهرمان دور قبل و صدرنشین هم بوده چه تبعاتی دارد. پرسپولیس از آن هفته دیگر نباخت و اگر دربی را هم دست کم نمی گرفت قبل از عید، قهرمانی اش را جشن می گرفت.

* در بازی با پدیده استحقاق برد را داشت؟

- البته که داشت. پدیده تیم چغری است ولی دیدیم که پرسپولیس یک گل به این تیم زد و 4 گل دیگر نزد. اگر کمی خوش شانسی می آوردند با یک برد قاطع قهرمانی را جشن می گرفتند. ولی به هر حال همین که قسمت شد و بچه ها در جوار حرم آقا امام رضا(ع) قهرمانی شان را جشن گرفتند را هم باید به فال نیک گرفت.

* با این قهرمانی تکلیف سه بازی باقیمانده چه می شود؟

- اتفاقا این فرصت خوبی برای پرسپولیس است که با تدارک خوب در لیگ قهرمانان شرکت کند. از همین بازی اول با پارس جنوبی جم برانکو می تواند با استراحت دادن به نفرات اصلی یا کمتر بازی گرفتن از آنها برای دیدار با السد آماده شود. قطعا صدرنشینی برای پرسپولیس امتیاز بهتری را خواهد داشت.

* صدرنشینی تا این اندازه اهمیت دارد؟

- البته که دارد. اگر دوم شود باید احتمالا با الاهلی عربستان دیدار کند. باز هم کشور ثالث و این مسایل ولی اگر با الجزیره امارات دیدار داشته باشد هم حریف راحت تر است هم یک بازی (برگشت) در تهران و استادیوم آزادی برگزار می شود. ضمن اینکه پرسپولیس با رفع نقاط ضعف خود در سه بازی لیگ برتری اش می تواند با آمادگی بیشتری در دیدارهای یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شرکت کند.

* فکر می کنید پرسپولیس این هفته با پارس جم چه می کند؟

- جم نسبت به دور رفت و اوایل فصل ضعیف تر شده است. الان هفته هاست که فقط یک برد داشته اند. فکر نمی کنم پرسپولیس برای شکست دادن این تیم در آزادی مشکلی داشته باشد ولی خب باید به فکر آسیب دیدگی بازیکنان هم بود و نیم نگاهی هم به دیدار با السد داشت.

* پرسپولیس می تواند السد را شکست بدهد؟

- حتما می تواند. من بازی رفت را دیدم. درست است که پرسپولیس 1-3 باخت ولی مستحق چنین شکستی نبود. اگر بچه ها یکی از روزهای خوب شان را نشان بدهند حتما برنده می شوند. هیچ تیمی در آزادی و مقابل تماشاگران پرسپولیس در امان نیست. باید دور از غرور و فارغ از هر نوع استرسی کار کرد. چون به هر حال تیم صعود کرده و بحث فقط حیثیتی است. پرسپولیس باید به خاطر هوادارانش باخت دور رفت را جبران کند. فقط مهاجمان باید در زدن ضربات آخر دقت بیشتری به خرج بدهند.