به گزارش پارس نیوز، 

پرسپولیس و پدیده مشهد در شرایطی امروز مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که بازی رفت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید و در آن نتیجه سعید جلالی‌راد دروازه‌بان جوان پدیده نقش زیادی داشت.


در بازی هفته دوازدهم پرسپولیس و پدیده که در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، سعید جلالی‌راد دروازه‌بانی که به تازگی جایگزین شهاب گردان شده بود، درخشش فوق‌العاده‌ای داشت. او که برای اولین بار طعم حضور در ورزشگاه آزادی را چشیده بود، برای موفقیت پدیده مقابل پرسپولیس همه کار کرد و با واکنش‌های استثنایی‌اش مانع از برد سرخ‌پوشان شد تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.


این در حالی است که پرسپولیس اکنون برای قهرمانی در لیگ برتر نیاز به حداقل یک تساوی مقابل پدیده در مشهد دارد و بار دیگر کار شاگردان برانکو به جلالی‌راد و سایر بازیکنان پدیده افتاده است. از سوی دیگر اگر نمایش خوب جلالی‌راد در بازی رفت با پرسپولیس نبود،‌ سرخ‌پوشان پایتخت می‌توانستند آن بازی را با برد به پایان برسانند و در این صورت با دو امتیاز اضافه‌تر اکنون قهرمانی‌شان مسجل شده بود.


حالا دست تقدیر بار دیگر طوری رقم خورده که قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس 3 هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر به پدیده و دروازه‌بان جوان این تیم بستگی دارد. جلالی راد و هم‌تیمی‌هایش اگر امروز بتوانند باز هم مانند بازی رفت پرسپولیس را متوقف کرده و شکست دهند و از سوی دیگر ذوب‌آهن هم سپیدرود رشت را از پیش‌رو بردارد،‌ قهرمانی پرسپولیس باز هم به تعویق می‌افتد.


بی‌تردید هدف اصلی پرسپولیسی‌ها در بازی امروز باز کردن دروازه شاگردان رضا مهاجری است و باید دید چه نتیجه‌ای در این مسابقه حساس رقم خواهد خورد.


دیدار پدیده و پرسپولیس ساعت 17 امروز در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد برگزار می‌شود.