علی طاهران در خصوص شرایط تراکتورسازی پس از دیدار با استقلال اظهار داشت: متاسفانه فصل را با سه باخت بد شروع کردیم و همین موضوع شرایط را برای ما سخت کرده است ولی کاری است که شده و نمی‌شود تغییری در آن ایجاد کرد. بهتر است به فکر جبران باشیم و به امید خدا از بازی با نفت قصد داریم پیروزی‌هایمان را شروع کنیم.

وی در مورد تشویق هواداران بعد از پایان بازی با استقلال گفت: هواداران همیشه ما را شرمنده خودشان می‌کنند و بعد از بازی هم مثل بازی با پرسپولیس وقتی بازی تمام شد ایستادند و ما را تشویق کردند. هواداران تراکتورسازی را هیچ تیمی در جهان ندارد و همین برخورد آنها ما را به تلاش بیشتر برای جبران نتایج گذشته وادار می‌کند و امیدوارم از هفته چهارم از خجالتشان در بیاییم.

هافبک تراکتورسازی با اشاره به ناراحتی گروسیان پس از گلی که دریافت کرد اظهار داشت: گروسیان جوان است و باید به او فرصت داد. درست است گل بدی در بازی خورد ولی این اتفاق ممکن است برای هر دروازه‌بانی پیش بیاید و نباید به این بازیکن فشار آورد.

طاهران در مورد شرایط بازی با استقلال گفت: متاسفانه در این بازی هم موقعیت‌های زیادی خراب کردیم و فکر می‌کنم ما را طلسم کرده‌اند. چند موقعیت به شکل عجیبی وارد دروازه نشد و فکر می‌کنم در طول 3 بازی بالای 20 موقعیت صد در صد گل را از دست دادیم.

وی با اشاره به اینکه گفته می‌شود گل‌محمدی به خاطر نتایج تراکتورسازی تحت فشار است خاطرنشان کرد: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و ما بازیکنان و هواداران تا پای جان پای سرمربی تیم هستیم. وقتی بازیکن بد بازی می‌کند تقصیر گل‌محمدی چیست؟ او که نمی‌تواند بیاید در زمین خودش گل بزند. ما می‌بینیم او چقدر برای تیم زحمت می‌کشد و تقصیری در نتایج تراکتورسازی ندارد.

هافبک تراکتورسازی در پایان با اشاره به بازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) در هفته چهارم مقابل نفت تهران گفت: خوبی این بازی این است که در تبریز و مقابل هوادارانمان است. هرچند در تهران هم بود بازهم هواداران ما را تنها نمی‌گذاشتند. امیدوارم روند پیروزی‌های ما از این بازی شروع شود و تنها نگرانی موجود وضعیت چمن ورزشگاه است که واقعا افتضاح است و نمی‌دانیم چطور باید با این مشکل کنار بیاییم.