حسن خان‌محمدی پیشکسوت پرسپولیس درباره برتری قرمزها در هفته دوم لیگ برتر مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: پرسپولیس در این فصل شروع خیلی خوبی داشت و در بازی مقابل تراکتور هم همین گونه بود، تیم خیلی منطقی و با برنامه بازی را شروع کرد و در ادامه آن را مدیریت کرد، تراکتورسازی تیم خوبی است و در هفته های آینده این را خواهیم دید اما پرسپولیس در خانه این تیم با بهره از تاکتیک هماهنگ تیمی و ارائه یک بازی هوشمندانه توانست با استحقاق حریف خود را شکست دهد.

وی افزود: سرخپوشان نسبت به فصل گذشته تیم قویتری شدند و برانکو با درایت خوبی که داشته است، توانسته نقاط ضعف خود را برطرف کند و خریدهای خوبی نیز داشته است. شما ببینید همین منشا یک بازیکن شش دانگ و کامل است که می تواند یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس باشد. فقط یک نکته بسیارمهم وجود دارد و آن بحث حاشیه‌هایی است که مربوط به مسائل مالی است، مسئولان اگر وعده ای می دهند به آن عمل کنند، این نکته اهمیت زیادی دارد، چراکه در شان تیمی مانند پرسپولیس نیست که این گونه مشکلات در آن تبدیل به حاشیه شود.

بازیکن اسبق سرخپوشان در پاسخ به این سوال که رقبای پرسپولیس را چه تیم هایی می داند، اظهار داشت: در حال حاضر رقیبی برای پرسپولیس نمی بینم و این تیم از سایر تیم ها یک سرو گردن بالاتر است و من فکر می کنم سرخپوشان باید ذهن خود را معطوف رقابت های آسیایی کنند. پرسپولیس در آسیا کار ساده ای ندارد چراکه بردن تیمی که فقط برای یک بازیکن به اندازه کل تیم شما خرج می کند و به لحاظ سخت افزاری قوی تر است کار سختی است اما بچه ها می توانند با تلاش، تمرکز و انسجام تیمی و با ادامه همین روند در آسیا از سد این تیم بگذرند و کار خود را برای رسیدن به فینال ساده تر کنند.

خان محمدی خاطرنشان کرد: بسیار امیدوار هستم امسال پرسپولیس به فینال این رقابت ها صعود کند و با توجه به یارگیری خوب باشگاه این مهم محقق شدنی است، پرسپولیس شاکله اصلی خود را حفظ کرده و این موضوع بسیار مهمی به شمار می رود، چون در این مورد از حریف جلوتر هستند.